Sunday 23 March 2014

[Video] Rafizi: Keputusan PRK Kajang... Melayu meninggalkan Umno...Tak tidur malam beb!

Isnin, 25 Mac 2014
Photo: Alhamdulillah syukur..


Penambahan Undi Melayu Buat Umno Semakin Meroyan

Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli harimenegaskan bahawa penambahan undi kaum Melayu kepada calon PKR dalam #PRK_Kajang, akan membuatkan BN berada dalam keadaan tertekan dan goyah.

ℑσм pαкατ² ⇨ Ƭσηтση✔ ℒιкє✔ Cσммєηт✔ Sнαяє✔
#TahniahKakWan

Kredit Video: Sinar Harian http://bit.ly/1gfsijh

TAHNIAH KAK WAN.. ADUN BARU KAJANG


Jumlah keseluruhan yang keluar mengundi hari ini adalah 72 peratus, lebih rendah dari angka 87 peratus yang direkodkan dalam pilihan raya umum 5 Mei tahun lalu.


RASMI


PKR - 16,741
BN - 11,362
Majoriti: 5,379

Undi Melayu bertambah, Umno BN makin tertekan – Rafizi

Photo: Senario Di Kajang ~ PRK N25
Senario Di Kajang ~ PRK N25
Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli hari ini menegaskan bahawa penambahan undi kaum Melayu kepada calon PKR Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail dalam PRK Dun Kajang, akan membuatkan BN berada dalam keadaan tertekan dan goyah.
Menurutnya, untuk rekod kemenangan Wan Azizah malam ini menyaksikan penambahan kerusi kaum Melayu dan muda di kawasan majoriti Melayu. “Kita menang di Sungai Sekamat kita menang di Taman Delima ini merupakan kawasan majoriti Melayu.
“Sementara bila tengok saluran 4,5,6 di semua daerah mengundi kita menang berbanding PRU lepas secara umum saluran muda Melayu PR kita kalah, kita hanya menang di kerusi Cina dan India, berbanding PRK kali ini kita menang dengan bergaya.
“Sebab itulah saya kata Umno/BN tidak tidur malam ini, pening dibuatnya,” katanya kepada Sinar Harian Online selepas pengumuman kemenangan Wan Azizah di Kompleks Sukan Bangi malam ini. – Sinar Harian

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena