Tuesday, 23 September 2014

"KAJANG MOVE" gagal atau masih releven?...& NAJIB pemimpin yang LEMAH!

Rabu, 24 September 2014
"KAJANG MOVE"

KAJANG MOVE - LANGKAH AWAL AZMIN POSITIF

"KAJANG MOVE"  gagal?  Tentunya tidak gagal kerana aku boleh gariskan faktor-faktor mengapa aku sebut Langkah Kajang ini masih releven dan amat penting diteruskan walaupun tanpa Anwar mahu pun Azizah.  Azmin mampu membawa hasrat besar kita agar dapat merealisasikan objektif "Kajang Move".

Objektif paling penting, keluarkan dulu 'ejen amno' di dalam teraju utama Kerajaan PR Selangor.  Maka, Kajang Move berjaya nyahkan TSKI dari Kerusi MB Selangor setelah beliau gagal membela dirinya dari tuduhan yang dihadapkan kepadanya.  

Gagal meletakkan Anwar dan Azizah sebagai MB Selangor untuk terus menekan amno Selangor, tidak bermakna kita berhenti di situ.  Anak didik Anwar dijadikan pemain simpanan tampil menerajui MB Selangor menggantikan TSKI.  Langkah pertama beliau, kaji semula Perjanjian Konsesi Air dan Langat 2 yang ditandatangani oleh TSKI secara kelamkabut dahulu.  Azmin akan semak semula perjanjian ini samada ianya 'ada udang di sebalik batu". 

Bukan itu saja, Azmin akan mengkaji semula projek Lebuhraya Kidex yang telah mendapat bantahan ribuan penduduk sekitar.  Siapa kontraktor yang bakal memperolehi projek lumayan itu?  Benarkah orang itu adalah kroni Tun Daim yang telah menjadi perantara penyelesaian hutang TSKI?  Ini yang Azmin akan teliti dan ini juga merupakan salah satu objektif Kajang Move.  Dan, banyak lagi projek yang dirancang oleh TSKI sebelum ini bakal disemak semula oleh Azmin selaku MB Selangor yang baru.  Tentunya ini akan menggelisahkan beberapa orang yang selama ini cari makan dengan TSKI.

Apakah anda fikir tanpa Kajang Move semua ini boleh dilakukan?  Mustahil, bahkan TSKI terkenal dengan sifat suka berahsia dengan partinya sendiri.  Kali ini kita akan tahu kebenarannya sejauh mana kehebatan TSKI selama ini untuk memenuhkan poket-poket kroni amno.  Tanpa Kajang Move ianya tidak akan boleh berlaku.  

Adanya Kajang Move, kita kenal siapa kawan kita yang paling setia sewaktu kita susah.  Kajang Move juga mendedahkan kepada kita bagaimana rupanya yang dikatakan Sistem Raja Berperlembagaan.  Itu baru sedikit yang dapat dihuraikan.  Selebihnya kita sendiri akan tahu nanti mengapa Anwar mencipta Kajang Move walaupun sekarang ini mereka memperlekehkan Kajang Move. 

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena