Thursday 9 May 2013

* Video Updated 120,000 Berhimpun Tsunami Rakyat Malaysia!: Tolak Penipuan PRU13 - Stadium Kelana Jaya...Bersih Tanpa Sampah!

Khamis, 9 Mei 2013

   120K Berhimpun: Najib, SPR & BN Tiada Pilihan Kecuali Akui Penipuan PRU13!
KELAB GREENBOC
Akhabar online, Malaysiakini menganggarkan 120,000 orang hadir di dalam perhimpunan "Pidato Suara Rakyat Suara Keramat - TOLAK PENIPUAN PRU13" yang diadakan malam tadi, satu perhimpunan terbesar Pakatan Rakyat berbanding perhimpunan-perhimpunan lain mutakhir ini.

Kesesakan lalulintas dari Kelana Jaya sehingga sejauh tol NPE berhampiran Sunway. Menurut Peta Trafik Google, seluruh Petaling Jaya mengalami kesesakan.

Pengarah Strategi PKR Rafizi Ramli yang berucap di pentas memberi amaran kepada Utusan Malaysia supaya tidak memainkan isu perkauman.

Katanya, bukan sahaja orang Cina tetapi Melayu juga menyokong Pakatan.

Suasana bingit dengan sorakan dan tiupan vuvuzela, sambil melaungkan "Najib, tipu", "Ubah".

Datuk Seri Anwar Ibrahim mengisytiharkan bahawa rakyat Malaysia, sama ada Melayu, Cina, India, Kadazan atau Dayak, mahu pilihan raya yang bebas dan adil.

Beliau turut mengecam tajuk utama Utusan Malaysia semalam "Apa lagi Cina mahu?".

Anwar berkata, setiap rakyat Malaysia, tanpa mengira bangsa, mahu menuntut hak-hak mereka dan mereka mahu BN tumbang.

Ketika ditemui pemberita kemudiannya, Anwar berkata, beliau kagum dengan kehadiran spontan walaupun perhimpunan itu hanya dipanggil pada hari Isnin.

"Saya tidak akan berhenti sehingga kita sampai ke Putrajaya, sehingga kita dedahkan semua (penipuan) dan tuntut Putrajaya untuk rakyat.

"Mereka berhak mendapatkannya kerana kita, Pakatan, menang undi popular," katanya.

Anwar kemudiannya mengumumkan bahawa satu lagi perhimpunan pada hari Sabtu di Pulau Pinang, serta merancang untuk turut mengadakanya di Ipoh pada hari Jumaat..
Dicatat oleh ELBI RISALAH /Dialog Rakyat.












Black 505 Luar Negara
Melbourn
Singapore
Teipei
BATMAN

Stadium Kelana Jaya Bersih Tanpa Sampah Sarap






Peserta perhimpunan "Pidato Suara Rakyat Suara Keramat - TOLAK PENIPUAN PRU13" yang berhimpun malam tadi telah menunjukkan tahap disiplin yang amat tinggi apabila padang yang ditinggalkan bersih tanpa sampah-sarap.
Mengutip sampah - pemandangan yang lazim ditemui di mana-mana perhimpunan yang disertai oleh PR


Disiplin yang tinggi dan akhlak yang mulia yang dipamerkan oleh para penyokong Pakatan Rakyat dapat dikesan sejak awal mereka berada di jalanraya untuk sampai di tempat perhimpunan.





Bilangan kenderaan yang begitu banyak yang membawa lebih 100,000 orang peserta, sekalipun tiada bantuan polis trafik, namun dengan sikap toleransi dan bekerjasama diantara para pemandunya, dan apabila tiada provokasi mana-mana pihak, tiada sebarang insiden buruk berlaku.

Keadaan ini amat berbeza sekali dengan UMNO yang amat dikenali dengan politik samseng para ahlinya dan suka membuat kacau di program-program PR.

Jelas membuktikan negara Malaysia BERSIH & AMAN SEJAHTERA di bawah pemerintahan PAKATAN RAKYAT!
Posted By Greenboc .

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena