Friday 3 May 2013

Tengku Adnan Mengaku Penerbangan KHAS Itu Wujud !!!!

Jumaat, 3 Mei 2013

Tengku Adnan Mengaku Penerbangan KHAS Itu Wujud !!!!




Nafi punya nafi. Nafi beria2. Last2 sekali Ku Nan mengaku la pula.


Barisan Nasional secretary general Tengku Adnan Mansorconfirmed late Thursday that flights have been organised to bring registered voters home to vote this Sunday.
"Many organisations and political parties conduct get out the vote' campaigns.
"The opposition themselves have chartered buses to bring voters back from Singapore," he said in a statement in response to the opposition's claim that thousands are being flown to the peninsula to cast their vote on Sunday.
Tengku Adnan said the flights in question were organised and paid for by "friends of BN."
"They brought registered voters to their home districts so that they may vote in the upcoming election. “There is no substance whatsoever to opposition allegations that passengers were anything other than registered Malaysian voters.

Rujukan :  http://thestar.com.my/news/story.asp?
Read more: http://amenoworld.blogspot.com/2013/05/


Keterangan.

1. Penerbangan khas yang diperkatakan oleh DSAI itu wujud. Ku Nan mengesahkan hal tersebut.

2. Ia dibiayai oleh mereka2 yang 'mesra bn'.

3. Ia sebenarnya ialah penerbangan yang membawa pengundi dari sabah dan sarawak, pengundi berdaftar.

4. PR pun buat benda yang sama.

5. Mereka dibawa pulang oleh pihak2 yang prihatin/penganjur program kerana terkesan dengan kempen2 balikla untuk mengundi.  Juga sebagai salah satu tindakan menyokong kempen2 itu.

Oke.
Penjelasan itu membuktikan bahawa sekurang2nya separuh dari yang diperkatakan oleh PKR kat dalam gambar bawah neh ialah benar ;




Pejabat PM semalam keluarkan kenyataan bahawa mereka tiada kaitan langsung dengan penerbangan yang membawa pulang pengundi2 tersebut. Takpe. Kita akan dedahkan dokumen berkaitan. Apa pun kandungan email itu mendedahkan DUA penulisan yang mengaitkan penerbangan itu dengan pejabat perdana menteri. Kedua2 kenyataan itu adalah respon balas email TONY terhadap pekerja dia yang membalas pertanyaan TONY mengenai penerbangan.

Yang menjadi tanda tanya bila permintaan seperti 'with minimal distruption' turut disertakan dalam email tersebut, kenapa?

Kalau ko bawa pulang pengundi, peduli hapa ko kalau orang tahu, betul tak? 

Yang kedua, penerbangan2 dari sabah itu ada yang didapati membawa warga asing. Rilex. Kemasukkan warga asing tue memang biasa di malaysia, kita tak nafikan. Tapi kita heran, kenapa dari sabah? Kenapa berkala? Dan paling penting kenapa time pilihanraya?

Siapa yang bawa masuk?

Rekod penerbangan mesti ada. Dari mana mereka datang, betul tak?

Lepas sampai di airport terus naik bas. Kita juga hairan. Mereka menuju ke pelbagai tempat. Apa memang musim orang import pekerja asing ke sekarang neh? Takpe. Kita akan sentiasa perhatikan dan pantau pergerakkan mereka. Dapat je bukti mereka ada IC, kita akan serahkan kepada PDRM untuk diadili. Kita takan amek undang2 sendiri, tetapi kita minta sangat PDRM bersama2 kita, SPR bersama2 kita untuk membantu kita mendapatkan keadilan jikalau kita dapat membuktikan wujudnya unsur2 penipuan disini.

Bai. 
Read more: http://amenoworld.blogspot.com/2013/05/



0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena