Tuesday 14 April 2015

Gempar! MAJALAH BERWARNA-WARNI memburukkan pemimpin PAS...Benarkah Pas sudah jadi lebih dari UMNO?

Selasa, 14 April 2015

GEMPAR! MAJALAH BERWARNA-WARNI MEMBURUKKAN PEMIMPIN PAS DIKESAN! (6 GAMBAR)

Baru nak lelapkan mata, tetiba kawan wassup. Amat mengganggu kandungan wassap ini. Yong semak sumbernya di sini (dipetik sekali komen Facebooker):


2 hrs · Edited · 


Nmpknya tak tertahan lagi ku menanggung beban menyimpan benda ni...panas sungguh!!!...ada sudah mendesak ku sharekan nya malam nie jugak....so selamat melayari nya...

Klu dulu ingat lagi tak pengedaran ‪#‎buku_50_dalil‬ kenapa anwar tak boleh jadi PM di perhimpunan UMNO...kini modus operandinya hampir serupa..cantek tak ‪#‎majalah_bewarna‬ ini..agaknya berapa costing nye yer?? dan berapa ribu salinan sudah dicetak??...siapa yg membiayainya??

Bila songkok dan serban tiada bezanya...ini lagi hebat "pembunuhan kerier politik beramai2"...








Posting ini sudah mula tersebar di media sosial pada malam ini.

Menurut sumber, majalah ini dikesan di Batu Caves.
Adakah kempen seperti ini boleh dianggap beretika dan bermoralkan Islam?

Jika Majlis Syura Ulama dan Presiden PAS mahu dilihat adil dan memiliki akhlak Islam yang sebenarnya, siasat penerbitan majalah ini.

Jika buat-buat tak tahu, benarlah PAS bukan saja ganti UMNO, tapi sudah jadi lebih dari UMNO.

comments:

Saadun 14 April 2015 at 13:35

Mungkin kerana sudah berjaya melakukan total destruction keatas UMNO-BARU maka para pengikut DAJJAL LAKNATULLAH kini sedang menyerang PAS pula. Dek kerana kelicikan dan kehalusan seni nya maka para ahli PAS tidak mampu menghidu perlakuan tersebut. RUU HUDUD yang tak berjaya di bahas kan dalam dewan ada lah gara gara permainan tangan yang begitu seni, tetapi malang kerana ramai para pemimpin PAS yang masih berangan angan dan mengharapkan akan sokongan dari puak yang berselogankan "DULU, KINI dan SELAMA nya" dengan melupai bahawa ia nya merupakan janji iblis kepada ALLAH untuk menjahanam kan umat Muhammad dan ia nya di perkenankan. Apa beza nya dengan kerajaan Saudi yang mengebom Yemen, bukan kah kebanyakan mereka beragama Islam. Kini cawangan pertubuhan itu sudah lama di ujudkan di dalan Jannah.


0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena