Tuesday 27 March 2018

[Video Ahli Umno, Keluarlah Umno Dimalukan Dirosakkan Najib] Ketua Polis Negara, kau tunggu aku datang, kata Khairuddin Abu Hassan.

Rabu, 28 Mac 2018

Tumpang sekole.


SAYA AKAN HANTAR SALINAN LAPORAN JABATAN KEHAKIMAN AMERIKA SYARIKAT (DoJ) DAN LAPORAN PENGHUKUMAN KES SKANDAL 1MDB MAHKAMAH SINGAPURA UNTUK KETUA POLIS NEGARA BACA SERTA FAHAMI BETUL-BETUL!! 

 Insya-Allah selepas pulang dari siri Jelajah Harapan di kelantan dan pulau pinang; saya akan hantar laporan penuh DoJ serta keputusan penghakiman mahkamah singapura mengenai kes skandal 1mdb kepada ketua polis negara (KPN)!! 

 Saya harap ketua polis negara dapat membaca isi kandungan laporan DoJ dan keputusan penghakiman mahkamah singapura mengenai jenayah skandal 1mdb secara khusyuk!! 

 Di harap juga ketua polis negara akan memahami setiap butiran laporan-laporan tersebut secara terperinci!! 

 Kadang kala rasa pelik dengan sikap kalangan atasan yang mempunyai kuasa untuk jalankan penguatkuasaan secara telus, adil dan saksama kearah membela rakyat jelata tetapi mereka tersasar pula!! 

Rakyat marhein macam saya pun boleh faham mengenai kes skandal 1mdb tetapi kalangan penguatkuasa undang-undang kata tiada kes!! Ini cukup pelik!! 9 Dalam negara kleptokrasi siapa bercakap benar dan buat laporan polis untuk lawan jenayah akan ditangkap seterusnya dipenjarakan!! 

 Orang yang disyakki penjenayah akan dilindungi serta hidup bebas!! Namun, kita bersyukur dan berterima kasih kerana penguatkuasa undang-undang di luar negara yang bukan beragama islam lebih islamik dari kita!! 

 Bak kata pepatah presiden parti Amanah; tuan haji mohamad sabu mereka tak pernah mengaji al-quran serta tak pernah solat!! 

 Tetapi bangsa asing lebih serius melawan segala bentuk kemungkaran, salahlaku dan rasuah!! 

 Sebab itu kita kata mereka lebih islamik dari setengah orang-orang islam yang mempunyai kuasa di negara kita tetapi takut pada manusia sesama manusia!! 

Tahap keiman mereka senipis kulit bawang dan aqidah agama mereka berteraskan kepada kepentingan pangkat, poket mahupun perut saja!! 

 Sekali lagi, insya-Allah saya akan hantar laporan-laporan DoJ serta keputusan penghakiman mahkamah singapura mengenai skandal 1mdb kepada ketua polis negara agar beliau baca seterusnya faham betul-betul!! 

Hakikatnya, tidak susah untuk memahami kes skandal 1mdb!! "Mahu seribu daya dan tak mahu seribu dalih!!" 

 #LawanTetapLawan 


Ikhlas dari; 
KHAIRUDDIN ABU HASSAN 
Koordinator Deklarasi Rakyat 
8 Mac 2018 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena