Tuesday 27 March 2018

[Video Permatang, Sekinchan 'bertelagah' di DUN Selangor] BUKTI PAS PARTI CELARU! Pas jadi "king maker" jika BN menang 100 kerusi, PH menang 100 dan Pas menang 20 (dari 40 menjadi 20. Mungkin minggu depan menang 2 kerusi).

Selasa, 27 Mac 2018

Tumpang sekole.

BUKTI PAS PARTI CELARU..!!
Presiden Pas berkali-kali menyatakan PAS akan menang sekurang-kurang 40 kerusi dan akan jadi "king maker".
Tiba-tiba Naib Presiden membawa teori baru dan teori ini menunjukkan tahap intelektual politik Naib Presiden. BN menang 100 kerusi, PH menang 100 dan Pas menang 20 (dari 40 menjadi 20. Mungkin minggu depan menang 2 kerusi). Pas akan duduk diam dan jadi pembangkang.
Teori Presiden yang sanggup bekerjasama dengan mana-mana lepas Pru 14 menunjukkan seolah-olah Pas mengamalkan politik murahan dan tidak berprinsip. Teori-teori Naib Presiden itu jelas menunjukkan Dato' Mohd Amar dan Presiden mempunyai teori yang berlawanan.
Ini bukti yang jelas Pas kini merupakan parti celaru dan memainkan watak "pengacau" dalam PRU 14. Watak ini tidak perlu dipertimbangkan langsung kerana mereka tidak bersama aspirasi rakyat Malaysia.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena