Monday, 26 March 2018

[Video Ust Ridzwan: Mazlan Aliman Bongkar Rompakan FELDA Ditangkap Tapi Jho Low Curi Duit 1MDB Diam Sunyi] Lagu mana dengan Pas & Umno la ni? Segala usaha, wang, helah dan tenaga telah dicurah untuk memburukkan Tun, malangnya hidung mereka sendiri yang berdarah.

Selasa, 27 Mac 2018


KETIKA PH SEBULAT SUARA BERSETUJU DAN MENGANGKAT TUN SEBAGAI CALON PM, BAGAIMANA DENGAN UMNO DAN PAS...


PH selesai pembahagian kerusi dan sudah lama lengkap dengan calon PM,  calon TPM dan calon PM Menanti bagi sebuah kerajaan baru yang bakal memerintah. 

Tun dengan umur 92 tahun bukan satu halangan secara fizikal atau mental.  Ini dapat dibuktikan apabila gerakannya aktif diluar jangka lawan dan hujahnya jauh kedepan. 

Segala usaha, wang,  helah dan tenaga telah dicurah untuk memburukan Tun,  malangnya hidung mereka sendiri yang berdarah

jika sesuatu berlaku kepada Tun,  sudah tentu Wan Azizah sebagai calon Presiden,  Muhyiddin Timbalan dan PM Menanti kekal Anwar. 
Jika sesuatu berlaku pada Wan Azizah,  Azmin sedia sebagai pengganti Presiden PH/TPM. 

Kegagalan ROS meluluskan pendaftaran PH dan kemungkinan BERSATU dibubarkan juga bukan satu halangan besar. 

# Begitulah lengkapnya PH dari kacamata admin. 
UMNO tidak mempunyai kataputus,  sepatutnya pemilihan Presiden dan Timbalan Peresiden berlangsung tetapi tangguh mengelak ceraiberai dan porak peranda,  mahu tidak mahu terpaksa endorse sekadar yang sedia ada. Tidak solid, ertinya kalau ada pemilihan kemungkinan besar Presiden bertukar tangan. 

Posted by 


0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena