Monday 26 March 2018

[Video Undi Wanita Akan Hayutkan Najib Rosmah Umno Ke Penjara] Annuar Musa oii, nak termuntah aku dengar ayat hang, nak bandingkan Najib dengan Anwar & BRIGED Negaraku: PRU-14 Jangan ada krisis dalam BN! Ho ho hoo riak sudah mula adanya adu domba dan meracuni ahli umno!

Selasa, 27 Mac 2018
Image result for animation - laughing

Yang saya tahu DSAI tak pernah takut berhadapan dgn siapa saja. Beliau sedia berdebat di tangah2 jutaan lawan politiknya dimana dan bila2 saja. Sementara Najib Razak hanya bercakap berapi2 didepan penyokongnya saja ikut skrip. Tapi bila ada lawan yg sepadan atau dgn orang tua 93 tahun dia lari lintang pukang entah kemana. Contoh, nothing to hide. Dijemput untuk wacana, atau debat tak pernah timbul kepermukaan. Lalu dimana kayu ukurnya untuk seorang itu boleh disebut berkarisma? - Delier Junaidi  

Annuar Musa oi,,nak termuntah aku dengar ayat hang,,,nak bandingkan Najib dengan Anwar maaflah Najib tertinggai 360 darjah kebelakangla harapkan nama pak dia saja Tun Razak yang boleh dipakai yang lain semuanya macam ikan medak. - Pyan Gul 

Sudah2lah Anuar Musa. Jawablah depan Allah nanti.Ini contoh berita palsu yang nyata.- Rosman Nordin  

KUALA LUMPUR – Briged Negaraku menyeru Barisan Nasional (BN) mengambilkira soal krisis yang akan berlaku sekiranya adanya pihak yang tidak berpuas hati kerana tidak tersenarai sebagai calon PRU-14.
Mereka mungkin bertindak diluar kawalan, kata Penaung Briged Negaraku, Datuk Zakarian Dullah.
Menurutnya, sifat itu tidak boleh dibenarkan berlaku kerana ia akan melemahkan jentera BN yang telah siap siaga untuk menghadapi pilihan raya umum.
Ini kerana jelas beliau, sudah mula adanya adu domba berlaku di bahagian-bahagian parti dan ada pula yang ‘meracuni’ pemikiran ahli-ahli parti.
“Tuduhan dilemparkan kepada ketua-ketua bahagian kononnya mereka tidak mencadangkan nama-nama mereka yang lain sedangkan ia tidak berlaku sedemikian.
– MalaysiaGazette (dipetik)

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena