Saturday 24 March 2018

[Video Makin Ramai Tokoh Hebat PAS Keluar Parti] Kenapa marah Sinar, tanya CEO Karangkraf pada Dr KY (Kamarul Zaman Yusoff)? Hebat Tun M-Ankara Prof Kangkung lawak antarabangsa, kelam kabut PUAK2 LOBAI buat program dlm waktu yg singkat utk nak 'cuci kemaluan' mereka!

Ahad, 25 Mac 2018

Foto Otai BERSIH.
Kiki...Macai tentu marah ni...

Foto Otai BERSIH.
Kahkah...sama kan tu...


Foto Otai BERSIH.
Hebat Tun. Sekali dia telanjangkan prof kangkung, kelam kabut lebai buat program dlm waktu yg singkat utk nak "cuci kemaluan" mereka angkara prof kangkung yg jadi bahan lawak antarabangsa. Maka lebai pun buat program konon2nya nak umpan Tun M datang. Kalau Tun M tak dtg, peluang mereka utk kata Tun M penakut. Taktik lebai nak "cuci kemaluan'. Dia ingat Tun M sebodoh mereka? Lepas ni aku nak buat program " Layakkah Hadi jadi PM walaupun ponteng parlimen?". Kompom Hadi tak datang, dan aku pun kata Hadi penakut. Haha...

Bila aku tgk ada Chegu Bard kat situ, alangkah baiknya tajuk program itu ditukar kepada
" Benarkah Chegu Bard pengedar pil kuda sehingga Pas terpaksa letak calon di Dun Sg Acheh?
.


Kenapa marah Sinar, tanya CEO Karangkraf pada Dr KY

Kenapa marah Sinar, tanya CEO Karangkraf pada Dr KY

Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan Karangkraf, Datuk Dr Hussamuddin Yaacub mempersoalkan kenapa Dr Kamarul Zaman Yusoff (Dr KY) marah kepada Sinar Harian berhubung forum membincangkan Tun Mahathir Mohamad anjurannya baru-baru ini.
“Kenapa marah-marah Sinar. Ini bukan kali pertama Sinar mengadakan forum malah ini adalah kali yang ke-53,” kata beliau dalam satu kenyataan.
Kata beliau, Sinar Harian tidak memaksa Dr KY hadir ke program berkenaan, Dr itu dengan rela hati hadir.
Sinar Harian juga katanya memberitahu Dr KY yang Sinar turut menjemput Tun Mahathir untuk hadir dalam majlis itu tetapi Tun Mahathir tidak menjawab mengenai kehadirannya.
Dr KY membuat telahan yang silap di sini, kata beliau.
Jelas Hussamuddin, Sinar Harian menjemput Nazri Kahar seorang moderator yang dididik dari Astro Awani, bagaimana Dr KY menyatakan Nazri berfahaman pembangkang.
Begitu juga dengan Dr Mat Saat Baki dan Kelvin yang membicarakan khusus dalam bidang kemahiran mereka, kenapa mereka juga dikatakan penyokong Tun Mahathir oleh Dr KY, soal beliau.
“Dr KY seolah-olah menyalahkan Sinar yang merancang forum itu untuk mempermainkan beliau.
“Segala-galanya berlaku secara tertib dan penuh berhemah tidak ada jerit menjerit atau maki memaki.
“Hanya ilmu dan pengalaman yang menguasai suasana. Dan tidak perlulah mengungkap “ada ubi ada batas” sepatutnya mesti sedar jika “kail panjang sejengkal jangan lautan nak diduga,” kata beliau.
MD.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena