Wednesday 12 March 2014

[Video] Mengelirukan aksi bomoh di KLIA ... Dewan Ulama saran solat hajat...

Rabu, 12 Mac 2014
Photo

Dewan Ulamak PAS Pusat was with Muhd Faizal.
Photo: Didiklah anak anda dengan Solat.

MH370: Dewan Ulama saran solat hajat

     

KOTA BHARU: Pemangku Ketua Dewan Ulama PAS Pusat, Ustaz Datuk Ahmad Yakob menyarankan masjid dan surau di seluruh negara mengadakan solat hajat bagi memohon keselamatan para penumpang dan krew pesawat MH370 yang hilang sejak Sabtu lalu.

Ketika dihubungi Harakahdaily, beliau juga berharap umat Islam termasuk rakyat Kelantan bertenang menerima berita yang mengejutkan itu dan tidak menyebarkan spekulasi yang boleh mengeruhkan keadaan.

Menurutnya, doa serta munajat perlu dipanjatkan sentiasa bagi memohon pertolongan Allah SWT agar diberi kemudahan dalam mencari dan menyelamat penumpang pesawat terbabit.

“Semoga anggota keluarga mangsa bersabar menerima berita sedih ini serta mengambil maklumat dari pihak yang benar-benar sah agar tidak timbul sebarang spekulasi. Kita masih berharap semoga MH370 ditemui,”ujarnya.

Ahmad yang juga Menteri Besar Kelantan dalam laman facebooknya berkata, kerajaan negeri turut mengikuti perkembangan kehilangan pesawat itu memandangkan pembantu juruterbang pesawat MH370 ialah rakyat Kelantan.

“Kerajaan Kelantan bersedia menghulurkan bantuan yang termampu untuk meringankan beban keluarga terbabit,” ujarnya.
Gambar: Sebarkan. #PrayForMH370
Photo: Untuk pengetahuan sahabat non Muslim, ini BUKAN ajaran Islam. 

This is not a teaching in Islam!
Photo: Bukan nak memperlekehkan.tapi memalukan islam sangat2..
Gambar: Update Status ~ Persoalan 'Raja Bomoh' telah diputuskan oleh JAKIM sejak tahun 2004. Haram percayainya malah jauhi dari mendengar ramalannya juga kerana sekali anda mendengar, Syaitan akan membisikkan kepercayaan. hati-hati.
Update Status ~ Persoalan 'Raja Bomoh' telah diputuskan oleh JAKIM sejak tahun 2004. Haram percayainya malah jauhi dari mendengar ramalannya juga kerana sekali anda mendengar, Syaitan akan membisikkan kepercayaan. hati-hati.

)
)

Photo

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena