Thursday 28 May 2015

DPP "Nak habaq kata" Cuma '10 Budak Hitam' yang hantar memo peduli pasai isu Rohingya?

Khamis, 28 Mei 2015
Berkempen pemilihan Ketua Pemuda jenis haprak?




Cenangau Daunkari tulis di fesbuk:

Takkan Ketua Pemuda PAS negeri sampai macam ni punya BANGANG main POLITIK?
Hangpa nak habaq apa sebenarnya ni?  Nak habaq kata cuma 10 Ketua Pemuda PAS Negeri yang peduli pasai isu Rohingya, yang lagi 4 tu langsung tak peduli?  

Takkan BANGANG sampai macam tu kot? Ataupun hangpa nak habaq yg hangpa 10 orang ni sokong Ust Nik Abduh sebagai Ketua Pemuda PAS yg baru dan lagi 4 orang tu sokong Shuhaizan?

Agak2 la nak berkempen pun, jangan la BANGANG SANGAT sampai bagi persepsi buruk kat PAS, nak perjuangkan isu Rohingya pun hangpa nak berpuak2...

Komen al-Husseyn: 


Tindakan menghantar Memorandum ISU PEMBELAAN ETNIK MINORITI ROHINGYA Kepada, MENTERI LUAR NEGERI, MALAYSIA itu dengan mengenepikan Ketua Pemudanya, Suhaizan Kaiat adalah tidak beretika.  

10 Budak Hitam yang hantar memo tersebut ialah sebagaimana printskrin disebelah.Memo sepenuhnya tersebut boleh di akses di sini.  Anda mungkin juga meminati:

Catatan Oleh Alhusseyn Alhusseyn pada 9:00 p.m. 





Penjihad Ekonomi Mana KP melaka? KP Johor?. KP N9? KP Sabah? KP sarawak?.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena