Wednesday 27 May 2015

Nak dedah ape 'bongok' ni..geng die yang penyamun kaki songlap duit rakyat...

Rabu, 27 Mei 2015


Nak dedah ape bongok ni..geng die yg penyamun kaki songlap duit rakyat..nk blakon baek pulak..rakyat bodo2 je yg sokong geng2 pyamun lu tuh..

3 hrs




TINGGAL KENANGAN.. Mulai September ini salah satu syarikat GLC negara & syarikat penerbangan kebanggaan rakyat Malaysia Airlines System (MAS) TIDAK LAGI WUJUD di M'sia.. dan digantikan dengan sebuah syarikat baru, Malaysia Airlines Bhd (MAB).

MALAHAN saham Malaysia Airlines (MAS) telah dinyahsenarai daripada Pasaran Utama Bursa Malaysia pada 31 Disember jam 9 pagi.

SIAPA PUNYA ANGKARA, kalau bukan UMNO/BN !!!

Semuanya bermula pada 1994 apabila ahli perniagaan KRONI UMNO Tan Sri Tajudin Ramli mengambil pinjaman daripada beberapa syarikat berkaitan kerajaan berjumlah RM1.79 bilion dan kemudian menggunakannya membeli saham utama dalam MAS, satu langkah yang terpaksa ditanggung kerajaan akibatnya kira-kira tujuh tahun kemudian.

TERBUKTI.. UMNO lah Pengkhianat & Penyangak Negara !!!





Pe yg salah tu KJ..??.sudah2 lah tu nk jadi pengampu pada Najib tu...!!!

7 hrs




Rakyat di sane hidup semakin susah..ttpi si Taib Mahmud ni berterusan hidup dlm kemewahaan...!!!




0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena