Saturday 22 October 2016

[Video] Najib singgung Nasi Lemak Anak Dara.

Ahad, 23 Oktober 2016

Image result for Gamba Nasi lemak anak dara menangis

Gadis Nasi Lemak Anak Dara Tidur Hanya 4 Jam Sehari
Image result for Gamba Nasi lemak anak dara menangis

Image result for Gamba Nasi lemak anak dara menangis

Najib singgung Nasi Lemak Anak Dara

OLEH HAFIZAN TAIB
KUALA LUMPUR, 21 OKT: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak didakwa menyinggung usaha graduan yang membuat keputusan menjaja nasi lemak selepas gagal mendapatkan pekerjaan ketika pembentangan Belanjawan 2017 di Dewan Rakyat, di sini, hari ini.
Ahli Parlimen Gombak, Dato’ Seri Mohamed Azmin Ali, yang juga Dato’ Menteri Besar Selangor menyifatkan apa disentuh Menteri Kewangan itu adalah kegagalan kerajaan menyediakan peluang pekerjaan kepada generasi muda khususnya lepasan universiti.
Katanya, ia ekoran pelbagai skandal menimpa negara termasuk 1Malaysia Development Berhad (1MDB) yang merencatkan ekonomi.
“Najib singgung aktiviti Nasi Lemak Anak Dara. Pengusaha tidak dapat pekerjaan sebab ekonomi negara lumpuh akibat kecurangan 1MDB,” catatnya melalui laman twitternya, @AzminAli
najib-belanjawan-2017Dalam pembentang belanjawan, Najib menyentuh usaha Siti Hajjar Ahmad, 24, yang menjalankan perniagaan Nasi Lemak Anak Dara di Shah Alam Selangor.
“Terkini telah viral tentang nasi lemak anak dara di Shah Alam yang diusahakan seorang graduan wanita muda daripada universiti tempatan.
“Kesian, katanya dah kena saman pula (oleh majlis tempatan),” kata Najib.
Siti Hajjar sebelum ini pernah memaklumkan ditawarkan kerja sebagai jurutera tetapi menolak kerana tawaran gaji yang kurang berbanding hasil pendapatan diperoleh daripada perniagaan diusahakannya.
-nR-

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena