Friday, 21 October 2016

[Video] "Cari lh duit lebih sendiri..bonus tarakkk'...Sepatutnya Najib lebih malu pada dirinya sendiri.

Sabtu, 22 Oktober 2016

Image result for Gambar bentang bajet 2017
**** cari lh duit lebih sendiri..bonus tarakkk
Kakitangan awam yang mengharapkan bonus pada Bajet 2017 kecewa kerana apabila Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak hanya mengumumkan bantuan khas sebanyak RM500 yang akan dibayar kepada 1.6 juta penjawat awam.
"Kepada kakitangan awam, saya tahu kamu tak tidur lena jika saya tidak mengumumkan perkara ini. Saya ada berita baik," kata Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak.
Ujarnya, sebagai tanda penghargaan atas perkhidmatan yang terpuji oleh penjawat awam, saya dengan sukacitanya mengumumkan bantuan khas sebanyak RM500 kepada semua penjawat awam dan bayaran khas sebanyak RM250 untuk pesara kerajaan.
Image result for Gambar bentang bajet 2017


Otai BERSIH telah menambah 2 foto baru
8 jam
@NajibRazak bentang #Bajet2017 tapi masih tak jawab dua persoalan penting kepada rakyat:
1. Mana RM2.6 Bilion?
2. Siapa MO1?
Image result for Gambar bentang bajet 2017
Sepatutnya @NajibRazak lebih malu pada dirinya sendiri apabila hentam pemimpin pembangkang lebih 40 minit sebelum bajet sebenar dibentangkan.
Belum pernah dalam sejarah mana-mana menteri kewangan memulakan pembentangan bajet dengan menyerang pemimpin terlebih dahulu seolah-olah masa depan negara sudah tidak lagi diutamakannya.
Sudahlah bajet terus mengalami defisit besar sejak berkuasa pada 2009, hak rakyat terus dirampas berkali ganda walaupun ditabur dedak BR1M yang tak seberapa!

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena