Thursday 22 March 2018

[Video Dr M buat kejutan hadir di Wacana Sinar] Mahathir kejutkan forum, minta cakap 'depan-depan'...I’m here guys. Say it to my face.

Jumaat, 23 Mac 2018




Mahathir kejutkan forum, minta cakap 'depan-depan'


Tun Dr Mahathir Mohamad hari ini membuat kejutan apabila menghadiri Wacana Sinar Harian di Shah Alam, hari ini.
Ada forum bertajuk, “Adakah Tun M terlalu Tua untuk jadi PM?” Saya hadir.
I’m here guys. Say it to my face.
Bekas perdana menteri itu hadir bagi mengikuti program tersebut yang bertajuk "Apakah Tun M, terlalu tua untuk jadi PM?"
Beliau yang berbaju kelabu ditemani isteri beliau, Tun Dr Siti Hasmah Mohamed Ali dan disambut dengan meriah oleh penyokong dan hadirin.
Siri wacana itu disertai Pengarah Institut Kajian Politik Malaysia (Mapan) Universiti Utara Malaysia (UUM), Dr Kamarul Zaman Yusoff, pakar psikologi, Prof Datuk Dr Mat Saat Mohd Baki dan Cikgu Fitness Malaysia, Kevin Zahri Abdul Ghaffar.
Bekas perdana menteri itu, kemudian menulis di Twitter mengenai kehadirannya.
“Ada forum bertajuk, “Adakah Tun M terlalu Tua untuk jadi PM?” Saya hadir. I’m here guys. Say it to my face. (Saya ada di sini. Cakap depan-depan.)” ciapnya.



0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena