Sunday 18 March 2018

[Video Pendedahan Bekas PEGAWAI BIRO TATANEGARA!] Zahid: PRU14 pilihan raya terakhirnya & Hadi: Bersekongkol dengan DAP ibarat lembu kenyang...Puak Lobai yang bersekongkol dengan Umno tu ibarat apa? Lembu kenyang DEDAK ke!

Ahad, 18 Mac 2018

Imej yang berkaitan
Image may contain: text

Tumpang sekole

Zahid kata PRU14 pilihan raya terakhirnya, tapi…

Zahid kata PRU14 pilihan raya terakhirnya, tapi…
Timbalan Perdana Menteri Ahmad Zahid Hamidi tidak akan bertanding dalam PRU15 dan bakal meletak jawatan sebelum berumur 93 tahun. – Gambar fail The Malaysian Insight, 18 Mac, 2018.

TIMBALAN Perdana Menteri Ahmad Zahid Hamidi berkata, jika keputusan berada ditangannya, beliau tidak akan bertanding lagi selepas Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14).

Namun, ahli Parlimen Bagan Datuk itu berkata, sementara beliau ingin membuka jalan buat calon yang lebih muda mengambil alih, rakan-rakan dalam kepimpinan Barisan Nasional (BN) pula mahu beliau terus berada untuk lagi 20 tahun.
“Saya beritahu kawan-kawan dalam komponen BN saya tak mahu bertanding lagi selepas ni. Saya tak hendak. Saya tak mahu untuk bertanding lagi.
TMI.

Parti bersekongkol dengan DAP ibarat lembu kenyang: Hadi

Parti bersekongkol dengan DAP ibarat lembu kenyang: Hadi
Abdul Hadi ketika berucap dalam Himpunan Bangkit Pertahan Kelantan, malam tadi.

KOTA BHARU - Parti-parti komponen yang bersekongkol dengan DAP ibarat ‘lembu kenyang’ apabila tidak berani untuk mempertahankan Islam.

Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, DAP secara terang-terangan menolak Islam dan oleh sebab itu Pas mengambil pendekatan bersendirian bersama Ikatan berdepan PRU14 kali ini.

“Kita akan bertanding bersendirian dengan Ikatan. Semua parti yang tidak pedulikan Islam, kita akan lawan. Berapa penjuru pun kita akan lawan.

Hasil carian imej untuk Gambar Lembu duduk kondo

Tok Lebai yang bersekongkol dengan UMNO tu ibarat apa? Lembu kenyang dedak ke Lebai terompah kayu?
Kit Siang, Guan Eng, dan ramai ahli DAP memang tolak Islam, kalau mereka terima Islam dah tentu nama mereka Mohd Kit Siang, Mohd Guan Eng,
AMANAH dan PH bekerjasama dengan DAP atas dasar titik bersama dan kepentingan bersama yang umum, dimana salahnya? Inilah fikrah siasah yang diwarisi dari TGNA
Jika DAP betul penentang Islam dan anti Islam,kenapa PAS tak heret ke mahkamah atas dakwaan menentang YDPA, minta mahkamah haramkan terus DAP, kalau sekadar cakap persepsi jahat macam ni, tak payah la, buat hudoh Islam dimata bukan Islam jer...

1 comments:

Syed Alwi Aljufri said...

Fulus dah masuk dari Ameno bercakap pun dah semacam saja,,sudahlah Parti suci dalam debu tak payahlah nak cocok Rakyat supaya bencikan Pakatan Harapan....!!!
Kami Akan kuburkan Umno dan pembodeknya sekali.......!!!

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena