Wednesday 28 March 2018

[Video PARLIMEN 2018: SHAFIE APDAL Warisan - BALUN BAH! Persempaanan Semula cakap tak serupa bikin] Persempadanan semula dibentangkan secara tergesa2 & Ini semua taktik jahat Umno/BN utk menang PRU14! Ini namanya PENCURI PILIHANRAYA!

Khamis, 29 Mac 2018
Foto Otai BERSIH.
Banggalah sebaris dengan negara-negara diktator.

Foto Otai BERSIH.



Persempadanan semula yg UMNO/BN bentangkan secara tergesa2 dlm parlimen sebentar tadi, SELANGOR ada lah negeri yg paling byk perubahan penambahan kerusi dan penukaran nama.....ada 3 kawasan kubu kuat PH kerusi campuran, telah pecah jadi kerusi majority melayu di Dun tersebut....bukan Selangor shja.....Johor dan Kedah juga byk perubahan begitu...ni taktik jahat mereka......kawasan2 berbentuk campuran sudah menjadi kurang, tetapi memwujudkan kawasan yg berasaskan kaum yg memberi kelebihan kepada mereka...

Dengan keadaan luluskan RUU Persempadanan semula secara tergesa2, dlm masa yg singkat, mana mungkin rakyat faham kedudukan terbaru dan nama baru pusat mengundi mereka........penerangan pada rakyat terlalu singkat yg ketika ni bila2 sahaja UMNO/BN boleh bubar parlimen....ni semua taktik jahat UMNO/BN utk menang PRU14.... Ini namanya pencuri pilihanraya...!!

Sebarkan..

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena