Wednesday 21 March 2018

[Video Komen Dr Danial terhadap Mufti Negeri Sembilan "Sebab Nabi SAW bukan kerana Wahabi"] Wan Azizah N9-Anwar Ibrahim Tak Menyesal Dipenjarakan Demi Rakyat & 'Terbalikkan meja di kedai kopi' Bersedialah Samseng Umno bakal mencetuskan kekecohan!

Khamis, 22 Mac 2018




Yang bakal mencetuskan kekecohan  sebenarnya samseng UMNO... 
Image may contain: 2 people, people playing sports and text
Pemuda Harapan Malaysia hari ini menolak sekeras-kerasnya budaya samseng seperti yang ditonjolkan oleh Menteri Besar Negeri Sembilan Datuk Seri Mohamad Hasan dalam satu rakaman video yang tular di media sosial baru-baru ini. 

Kesal dengan ucapan itu, Ketua Setiausaha Pemuda Harapan Malaysia Howard Lee berkata kenyataan yang dikeluarkan Ahli Majlis Tertinggi UMNO itu merupakan hasutan yang mengundang perlakuan ganas. 

“Kami juga membidas sekeras-kerasnya sebarang hasutan yang mengundang tindakan keganasan, apatah lagi sebagai kaedah melawan musuh politik,” katanya dalam kenyataan hari ini. 

Mohamad didakwa telah menggunakan nada dan perkataan yang menghasut peserta program untuk berkempen secara samseng dan tidak bertamadun dengan menyeru pemuda partinya menimbulkan kekecohan. 

Kenyataan berbaur hasutan itu jelas dirakam apabila pemimpin tertinggi UMNO itu menyebut: “Jika ada kedai kopi yang menjadi sarang memfitnah kerajaan, gempur kedai kopi tersebut, ganyang dia, terbalikkan meja dia, kena tangkap dengan Polis saya jamin, jangan bagi muka dengan pembangkang, hentam pembangkang” 

Tumpang sekole.

MB Negeri Sembilan seru 'terbalikkan meja' kedai kopi sarang pembangkang



3 comments:

AMISHA said...

Nama saya Zara, dari Indonesia saya berjanji untuk berkongsi kesaksian ini kepada Allah dalam hidup saya. 2 minggu yang lalu, saya memerlukan banyak wang, jadi saya memohon pinjaman, kemudian mendapati diri saya dalam tangan yang salah yang mendakwa peminjam pinjaman yang baik di seluruh dunia, tidak mengetahui bahawa mereka semua penipu. Mereka mengutip RM4,000 dari saya dan enggan menghantar pinjaman yang saya minta saya keliru dan kecewa.

Pada hari yang setia saya pergi ke pasar dan kemudian bertemu kawan lama, saya memberitahu semua perkara yang berlaku kepada saya, maka dalam proses itu dia memperkenalkan saya kepada Mrs. Suzan di mana dia menerima pinjaman sebanyak RM150,000. maka dia memberikan saya e-mail suzaninvestment@gmail.com dan saya menghubungi beliau dengan serta-merta saya pulang ke rumah, dia memberitahu saya peraturan dan peraturan dan saya mengikuti, selepas memproses dokumen dalam masa kurang dari 48 jam, saya menerima pinjaman saya sebanyak RM100,000 .

Saya yakin dia juga akan senang membantu anda, jadi jika anda memerlukan pinjaman, dan ingin mendapatkan pinjaman cepat, hanya mendaftar dengan syarikat pinjaman pelaburan Suzan dan anda boleh menghubunginya melalui e-mel: (suzaninvestment@gmail.com ). anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (Zaradam@gmail.com). jika anda mempunyai sebarang keraguan. dia adalah satu-satunya orang yang boleh dipercayai dan boleh dipercayai.

HAFIZUL BIN HAZIQ said...

e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
WhatsApp Number::::::::::[+60]1123759663

email:::::::hafizulbin365@gmail.com
Name::::Hafizul Bin Haziq
Country:::Malaysia
[[[[di atas adalah data peribadi saya]]]]]
Kemarau kewangan saya berakhir pada bulan ini apabila saya fikir semuanya adalah urusan perniagaan dengan beberapa rakan saya di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu perniagaan yang bernilai beberapa Rm785.000.00 yang keuntungannya sudah cukup untuk kita semua untuk berkongsi keuntungan tetapi akibat kegagalan perniagaan, kita semua mendapati bahawa kita mempunyai masalah kewangan yang sangat besar kerana saya tidak mempunyai wang untuk bergantung pada ketika perniagaan gagal kerana saya melabur semua saya dengan saya pada perniagaan jadi saya berada di sangat sangat maaf jadi saya terpaksa mencari bantuan kewangan saya sebenarnya telah ditolak oleh beberapa bank sebagai hasil dari kadar pinjaman mereka dan juga syarat mereka jadi saya terpaksa melalui beberapa blog sehingga saya datang menghadapi dengan Iklan Syarikat Ibu. saya menghubungi Ibu dengan segera selepas melalui beberapa proses yang sangat fleksibel permintaan pinjaman saya sebanyak Rm440.000.00 telah diluluskan oleh pihak pengurusan dan pada keesokannya Lembaga Pengurusan Peminjaman Pinjaman dikreditkan saya tanpa menangguhkan berkat ini dari ibu yang dapat menyelamatkan anda hari ini dari apa-apa embarrazement kewangan anda menjadi ibu hubungi Ibu sekarang untuk pinjaman anda yang berubah e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY "ISKANDAR LENDERS"
[[[[Berikut adalah data peribadi saya]]]]
Country::::::Malaysia
Name::::::::Hafizul Bin Haziq
email::hafizulbin365@gmail.com
Telephone Number:[+60]1123759663
WhatsApp Number::::::::[+60]1123759663
e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

Unknown said...

Selamat Hari Tuan / Puan

Kami Menawarkan Pinjaman kepada badan Swasta dan Komersial dengan kadar faedah tahunan yang sangat rendah iaitu 3%, pembayaran 1 tahun hingga 25 tahun. Kami memberikan pinjaman dalam lingkungan 5,000 hingga 500,000,000. Ini bertujuan untuk membasmi sejarah Bad Credit yang semakin meningkat, dan juga membawa keuntungan yang stabil kepada syarikat dan pelanggan kami.

Adakah anda kehilangan tidur pada waktu malam bimbang bagaimana mendapatkan Pinjaman? Hubungi: Paul Loan Agency sekarang melalui E-mel: paulhelpfund@yahoo.com atau WhatsApp: +91 963 289 2493

Kami menawarkan pinjaman dengan kadar faedah rendah 3% dan, kami menawarkan.

* Pinjaman peribadi
* Pinjaman penyatuan hutang
*Modal teroka
* Pinjaman perniagaan
* Pinjaman pendidikan
* Pinjaman rumah
* Pinjaman dengan alasan apa pun

Untuk Maklumat Lebih Mendesak Hubungi Kami Segera. paulhelpfund@yahoo.com atau WhatsApp: +91 963 289 2493
Salam
Encik Paul Moritz

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena