Tuesday 13 March 2018

[Video Umno tidak Menjuarai Rakyat Kelantan, Pas pulak berkokok macam Umno] Anwar mangsa PENUNDAAN tarikh PRU14? Tarikh bebas Anwar boleh diubah, kata Zahid...Lawak komidi sungguh!

Rabu, 14 Mac 2018


Tarikh bebas Anwar boleh diubah, kata Zahid

KUALA LUMPUR: Putrajaya hari ini mengesahkan pemimpin pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim akan dibebaskan dari penjara pada 8 Jun, iaitu tarikh ditetapkan Jabatan Penjara.
Dalam jawapan bertulis kepada Gooi Hsiao Leung (PKR-Alor Setar), Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Zahid Hamidi berkata tarikh pembebasan itu berdasarkan Akta Penjara 1995 dan Peraturan-Peraturan Penjara 2000, yang membolehkan Anwar dibebaskan lebih awal selepas remitan 1/3 daripada tempoh hukuman.
Tetapi Zahid berkata tarikh itu boleh diubah.
“Bagaimanapun, hukuman dan tarikh pembebasan banduan boleh berubah jika banduan melakukan kesalahan tata tertib penjara, menyebabkan pelucuthakan remitan bawah Peraturan-Peraturan Penjara 2000,” kata Zahid dalam jawapan bertulis itu.
Anwar sedang menjalani hukuman penjara 5 tahun di Penjara Sungai Buloh selepas Mahkamah Persekutuan pada Februari 2015 mengekalkan sabitan berhubung kesalahan dituduh meliwat meliwat bekas pembantunya, Mohamad Saiful Bukhari Azlan pada 2008.
Pada 7 Januari lepas, Ketua Pengarah Jabatan Penjara Datuk Seri Zulkifli Omar mengesahkan Anwar akan selesai menjalani hukuman penjara 5 tahun pada 8 Jun 2018, berdasarkan Seksyen 44 Akta Penjara 1995 serta Peraturan 43(1)(a) Peraturan-Peraturan Penjara 2000.
Tarikh pembebasan Anwar adalah pada 10 Jun 2018 yang jatuh pada Ahad, jadi beliau boleh dibebaskan pada 8 Jun 2018 iaitu hari bekerja.

TMI.

1 comments:

Unknown said...

Terima kasih banyak kepada teman aku yang di Dubai ..! berkat postingan dia di halaman facebook TKI Sukses aku baca. Aku bisa kenal nama nya Mbah Suroto. waktu itu setelah pikir-pikir kurang lebih 5 tahun kerja jadi Tkw di SINGAPURA hanya jeritan batin saja saya alami. berkat bantuan beliau melalui Pesugihan Dana Gaib nya.

Tergantung keyakinan dan kepercayaan saja. Banyak pilihan di berikan yaitu Dana Hibah, penglaris usaha dagan, dana gaib, anka gaib togel 3D,4D,5D,6D jampi pelet, ingin cepat dapat kerjaan, dll....

Kini saya berbagi pengalaman saja sudah saya rasakan dan buktikan sampai sekarang. Atau mungkin ada teman mau hubungi langsung beliau ini nomer WhatsApp nya 0822 9127 7145 Semoga bermanfaat. aminn...

Info lebih lenkapnya buka saja situs beliau di https://pesugihanputihislamia.blogspot.com.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena