Saturday 10 March 2018

[Video PH Bakal Bawa Perubahan Besar Kepada Sistem Kerajaan] 1Malaysia, rakyat diBAHULUkan & pencapaian NTAH kemana! Parlimen dijangka bubar akhir Mac.

Ahad, 11 Mac 2018

No automatic alt text available.
Bila macai tak dapat dedak.
tumpang sekole.
Hasil carian imej untuk Gambar itik makan dedak
Bebek (itik) juga makan dedak!

Usul persempadanan diawal, Parlimen dijangka bubar akhir Mac

Akhbar tempatan hari ini melaporkan Parlimen dijangka bubar akhir bulan ini atau awal April apabila usul persempadanan semula dijangka diawalkan daripada 29 Mac kepada 19 Mac.
Berita Harian yang memetik satu sumber melaporkan pembubaran Parlimen lebih awal itu bagi memberi laluan kepada persiapan untuk menghadapi Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14).
Sumber itu dipetik berkata, Usul Draf Perintah Perlembagaan dan Laporan Kajian Semula Persempadanan Bahagian-Bahagian Pilihan Raya Parlimen dan Negeri itu, dijangka dibentang di Dewan Rakyat seawal 19 Mac ini atau selewat-lewatnya pada 26 Mac.
Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak akan membentangkan usul tersebut untuk bacaan kali pertama.
Pembentangan usul itu dibuat sejurus selesai perbahasan usul menjunjung kasih titah Yang di-Pertuan Agong, Sultan Muhammad V, yang sedang berlangsung di Dewan Rakyat sejak 5 Mac lalu.
Ia sekali gus menyaksikan persidangan Mesyuarat Pertama Penggal Keenam Parlimen Ke-13 yang dijadualkan hingga 5 April depan merupakan sidang terakhir sebelum berlangsungnya PRU-14
MD.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena