Saturday 10 March 2018

[Video Berjogetlah puas2 sebelum Kleptokrat ditumbangkan & Tumbang UmnoBN, mandat baru untuk PH]Bik Mama tentu geram...Filem Chong Wei cipta dua rekod.

Ahadm, 11 Mac 2018


Filem Chong Wei cipta dua rekod


Image may contain: 5 people, people smiling, people standing and suit

Filem biografi suntik semangat ke Seluruh England

Oleh Datuk Lee Chong Wei
PELUANG menyaksikan tayangan perdana filem biografi saya yang bertajuk Lee Chong Wei; Rise of The Legend bersama 20,000 penonton yang hadir di Stadium Nasional Bukit Jalil, Bandar Sukan Kuala Lumpur, malam kelmarin adalah suatu pengalaman yang cukup bermakna buat saya.

Saya sendiri tidak percaya kisah kehidupan saya akan difilemkan. Selama ini tidak pernah terlintas di fikiran saya untuk berkongsi kisah bagaimana dan apa yang saya lalui untuk berada pada tahap sekarang.
Pihak produksi filem ini sebenarnya sudah mula bertemu saya untuk mengangkat kisah kehidupan saya menjadi sebuah filem selepas tamat Olimpik London 2012. Namun, disebabkan jadual saya yang terlalu padat dengan latihan dan kejohanan antarabangsa, saya hanya memberi persetujuan untuk berkongsi cerita selepas tamat Olimpik Rio 2016.
Apa yang membuatkan saya lebih bangga adalah tayangan perdana filem ini turut menerima pengiktirafan daripada The Malaysia Book of Records dan Asia Book of Records. Ia menjadi tayangan perdana terbesar di Malaysia dan Asia dengan kehadiran penonton 20,000 selain dipancarkan menerusi skrin gergasi terbesar bersaiz 40 meter lebar dan 17m tinggi.
Penulis adalah Pemain badminton nombor dua dunia
BH.
Hasil carian imej untuk Gambra rosmah peluk Lee Chong Wei
Imej yang berkaitan

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena