Tuesday 18 September 2018

[Video Gila Talak? 'Labun' Zahid Hamidi sebelum PRU & Apa jenis punye presiden Umno ni...Tiap2 malam saya balun dia] SATU LAGI SEJARAH TERCIPTA...Hebat sekali pasangan ini!

Rabu, 19 September 2018


Image may contain: 1 person, standing and text
Image may contain: text
Tumpang sekole.

SATU LAGI SEJARAH TERCIPTA...

Ketika Najib Razak didakwa di mahkamah sebelum ini, beliau mencatat sejarah sebagai bekas Perdana Menteri pertama pernah didakwa di mahkamah.

Sehingga ini beliau menghadapi tujuh pertuduhan dan menurut Perdana Menteri, Tun Mahathir Mohamad,  lebih banyak akan menyusul lagi terhadap Najib.

Kini dilaporkan pula isteri beliau, Rosmah Mansor turut dijangka akan didakwa di mahkamah tidak lama lagi dengan sekurang-kurangnya atas 20 pertuduhan yang kebanyakannya berkaitan penggubahan wang haram.

Pertuduhan terhadap Rosmah dikatakan hanya menunggu pasukan penyiasat melengkapkan siasatan mereka.

Kedua-duanya, Najib dan Rosmah sebelum ini telah dipanggil memberi keterangan kepada SPRM secara berasingan.

Bermakna, jika Rosmah turut didakwa, satu lagi sejarah akan tercipta di mana beliau akan menjadi isteri bekas Perdana Menteri yang pertama didakwa di mahkamah.

Kalau kemudiannya kedua-dua mereka dihukum penjara, Najib dan Rosmah sekali lagi akan mencipta sejarah sebagai bekas Perdana Menteri dan isteri bekas Perdana Menteri yang pertama menerima hukuman seumpama itu.

Hebat sekali pasangan ini!! (ShahbudinHusin 19/09/2018)

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena