Monday 17 March 2014

Kerajaan UMNO/BN sembunyikan maklumat MH370: Tidak jemput MP Pakatan Rakyat (Sesi perbincangan tertutup!)

Isnin, 17 Mac 2014

ADAKAH KERAJAAN UMNO/BN MAU MENYEMBUNYIKAN SESUATU SEHINGGA TIDAK MENJEMPUT PARA AHLI PARLIMEN PAKATAN RAKYAT DALAM SESI PERBINCANGAN TERTUTUP ISU KEHILANGAN PESAWAT MH370?



Ini apa punya kerajaan ini .. kata telus dan tiada maklumat akan disembunyikan dari pengetahuan awam ... belum apa-apa sudah ada taklimat tertutup hanya untuk ahli parlimen BN sahaja.

Macam mana tidak timbul spekulasi yang bukan-bukan apabila tindak tanduk Kerajaan pun jenis buat keputusan yang bukan-bukan juga.

Ahli Parlimen Kuantan (PKR) YB Fuziah Salleh hari ini mempersoalkan tindakan pemangku Menteri Pengangkutan Datuk Seri Hishammuddin Hussein kerana hanya menjemput ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) dan tidak pembangkang untuk sesi perbincangan tertutup berhubung isu kehilangan pesawat Malaysia Airlines MH370. 


Beliau berkata surat jemputan rasmi kementerian itu dihantar sendiri dan melalui fax berhubung perbincangan tertutup yang akan diadakan pada 18 Mac ini pada pukul 8.30 malam di Hotel Aloft, Kuala Lumpur.


"Saya merasa kesal kenapa wujud perkara begini, seolah-olah merendahkan anggota Dewan Rakyat lain.

Posted by 

Gambar: KERANA CARA BEBERAPA PEMIMPIN MENGURUS KRISIS PESAWAT MH370 YANG HILANG AMAT LEMAH MENYEBABKAN NEGARA KITA DIGELAR NEGARA PENIPU OLEH AKHBAR TERKEMUKA HONG KONG????? 
http://omakkau.blogspot.com/2014/03/kerana-cara-beberapa-pemimpin-mengurus.html
KERANA CARA BEBERAPA PEMIMPIN MENGURUS KRISIS PESAWAT MH370 YANG HILANG AMAT LEMAH MENYEBABKAN NEGARA KITA DIGELAR NEGARA PENIPU OLEH AKHBAR TERKEMUKA HONG KONG????? 
http://omakkau.blogspot.com/2014/03/kerana-cara-beberapa-pemimpin-mengurus.html
 — bersama Notty Kidz.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena