Tuesday 18 March 2014

[Video] Panggil Buaya: Pencabar Terdekat 'Bomoh 1Malaysia'... Solidariti buat PILOT ZAHARIE!

Selasa, 18 Mac 2014

Published on Mar 17, 2014
Opposition leader Anwar Ibrahim has asked the media and the authorities not to "cast aspersions" on Malaysia Airlines Flight MH370 pilot Captain Zaharie Ahmad Shah without concluding investigations in the first place, insisting that the experienced pilot was a "good family man".
Photo: Sokongan moral kepada Pilot Zaharie serta keluarga beliau. Jangan cuba politikkan...

Jika MAS tak mahu pertahan pilot sendiri, mari kita rakyat bersama2 berdiri teguh membela dan memberi sokongan moral kepada Pilot Zaharie serta keluarga beliau.

Sila [SHARE..] dan sebar poster ini tanda sokongan kita pada Pilot Zaharie.. TQ~
Sokongan moral kepada Pilot Zaharie serta keluarga beliau. Jangan cuba politikkan...

Jika MAS tak mahu pertahan pilot sendiri, mari kita rakyat bersama2 berdiri teguh membela dan memberi sokongan moral kepada Pilot Zaharie serta keluarga beliau.

Sila [SHARE..] dan sebar poster ini tanda sokongan kita pada Pilot Zaharie.. TQ~


MH370 MAS nafi juruterbang ditukar saat akhir

on Monday, March 17, 2014 

SEPANG: Malaysia Airlines (MAS) hari ini menafikan spekulasi yang mengatakan Kapten Zaharie Ahmad Shah telah ditukarkan di saat akhir sebagai juruterbang pesawat MH370 yang hilang 8 Mac lalu.

“Itu tak betul.. sebenarnya (ia seperti) di roster, seperti yang di jadual,” kata Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulannya, Ahmad Jauhari Yahya dalam satu sidang media pada Isnin.

Sebuah foto telah dimuatnaik di laman Facebook pada 8 Mac oleh Noor ‘Olya Dollah yang mendakwa bahawa terdapat perubahan jadual di saat-saat akhir untuk anak kapal Boeing 777-200 itu.

Dalam mesej tersebut, wanita itu menyatakan penghargaannya kepada Allah bahawa suaminya, Anas Mazlin yang pada mulanya dijadualkan untuk terbang laluan dari Kuala Lumpur ke Beijing pada tengah malam 8 Mac, telah digantikan di saat akhir.Dalam sebuah laporan oleh The Malay Mail Online hari ini, pihak MAS mengaku terdapat juruterbang yang bernama Anas Mazlin.

Bagaimanapun MAS menafikan bahawa terdapat perubahan dalam jadual yang mengatakan Anas sepatutnya menerbangkan pesawat MH370 itu.Menurut MAS, Zaharie bersama pembantu juruterbang, Fariq Abdul Hamid telah dimaklumkan tentang jadual mereka tujuh hari sebelum penerbangan dari KL ke Beijing itu.
Anak-Anak Negeri Sembilan.com

Berani betul mamat ni panggil buaya . p/s : Tonton video mcm ni baru sel sel otak berkembang haha share





0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena