Saturday 3 February 2018

[Video Teruskan Undi BN JIKA NAK BAYAR GST LEBIH TINGGI LAGI & Yang tinggal dalam Pas baru nak CELIK MATA!] BN Janji dicapati & LESAP ATAU HUTANG tetap satu bala.

Sabtu, 3 Februari 2018


Foto Otai BERSIH.

Janji di capati...๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

LESAP ATAU HUTANG TETAP SATU BALA

Bukan lesap tapi hutang..

Bukan kelepet tapi derma..
Itu antara beberapa dan banyak lagi pengakuan yang belum dibuktikan...

Sebelum ini ada felda chipsmore..apa lagi agaknya pengakuan dan kejutan menjelang PRU.

Berbeza dengan RCI Forex BNM yang mengesahkan dan ada pengakuan yang sudah dikenakan tindakan...satu KERUGIAN.

What take you so long !

# Rakyat masih mencari cari jawapan kenapa Peguam Negara dipecat, Ketua Pesuruhjaya SPRM, Gabenor Bank Negara berehat segera dan Task Force terbubar.
Posted by 

1 comments:

Unknown said...

Mohon maaf jika postingan ini menyinggung perasaan anda semua tapi saya hanya mau menceritakan pengalaman pribadi saya yang mengubah kehidupan saya menjadi sukses sekarang. Perkenalkan terlebih dahulu saya Sahra Atifah biasa di panggil Sahra, dulu Saya bekerja di salah satu Seafood restaurant di Dubai, tapi saya sudah menyerah tinggal disana. Tapi saya tetap ikhtiar. Dulu pengen pulang ke indonesia tapi gak ada ongkos. sempat saya putus asa,gaji pun selalu di kirim ke indonesia untuk biaya orang tua di kampung, sedangkan hutang banyak, kebetulan buka-buka internet mendapatkan website jobstkwluarnegeri.blogspot.com atau langsung lihat klik di sini. waktu itu saya buka alamat nya di google. Dan Kebetulan ada nama Mbah Suro katanya bisa bantu orang melunasi hutang melalui jalan Pesugihan Dana Ghaib. dengan keadaan susah jadi saya coba beranikan diri menhubungi langsung nomernya +6282354640471 dan berkenalan dengan beliau Mbah Suro, Dan saya menceritakan keadaan saya. Beliau menyarankan untuk mengatasi masalah perekonomian saya dengan Pesugihan Dana Ghaib nya. Dan alhamdulillah benar-benar terbukti nyata hasil nya sekarang. terima kasih banyak ya allah atas semua rejekimu selama ini..

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena