Monday 10 April 2017

[Viral - Pesakit Hilang Sabar Dgn Klinik Cemerlang di Kedah!] Apasal Mat Bashah 'lari sembunyi' pulak?

Isnin, 10 April 2017

Mat Bashah ''lari sembunyi'' apabila ada rakyat berkunjung ke PEJABAT MB untuk bertemu dengannya.

BismillahirRahmanirRahim
MB BASHAH LARI SEMBUNYI


Dua kumpulan penduduk, satu dari Kampung Tepi Laut, Kuala Kedah dan yang kedua dari Bukit Pinang, Pokok Sena ingin hantar memorandum kepada MB Bashah hari ini sempena sidang DUN berkaitan masalah mereka yang dihalau dari penempatan asal mereka kerana tapak berkenaan diserah kepada pemaju.

Walaubagaimana pun MB Bashah menghilangkan diri .... sup sap sup sap keluar dari Sidang DUN dan hilang dan hanya meninggalkan wakilnya untuk menerima memorandum tersebut.
Memorandum yang sama diserahkan juga kepada Dato Phahrolrazi Mohd Zawawi, ADUN Pengkalan Kundor dan Dato Amiruddin Hamzah, ADUN Anak Bukit (Ketua Pembangkang Kedah) serta ADUN Kubang Rotan, Nasir Mustafa dan selepas itu sidang media telah diadakan berkaitan isu berkenaan.

Turut hadir: Dato' Mahfuz Bin Omar, Ahli Parlimen Pokok Sena, Tuan Mohd Asmirul Anuar, Ketua Pemuda AMANAH Kedah, Ustaz Megat Mohd Radzi, Ketua Pemuda Kuala Kedah.

Aris Awang

Posted by Kedah Lanie 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena