Wednesday 10 January 2018

[Video Orang sakit nak pi tengok pun tak boleh," Mahathir kecewa & 马哈迪蕉赖医院探访安华不果] Dr Mahathir dihalang bertemu Anwar di hospital & Kenapa Nazri Aziz boleh lawat, Dr Mahathir tak boleh.

Rabu, 10 Januari 2018



Dr Mahathir dihalang bertemu Anwar di hospital 

Dr Mahathir dihalang bertemu Anwar di hospital 

DR Mahathir Mohamad tidak dibenarkan melawat Anwar Ibrahim di Hospital Rehabilitasi Cheras petang ini. 
Wakil hospital memberitahu pengerusi Pakatan Harapan itu bahawa mereka menerima arahan daripada pihak atasan untuk tidak membenarkan beliau masuk. 
Ini sepatutnya menjadi lawatan pertama Dr Mahathir kepada ketua umum PKR itu selepas beliau dipilih untuk menjadi calon perdana menteri PH sekiranya pakatan pembangkang itu menang pada pilihan raya akan datang. 
"Saya cuma mahu melawat dan mengucapkan terima kasih kepadanya kerana tidak menolak keputusan melantik saya sebagai calon perdana menteri PH," kata Dr Mahathir. – 10 Januari, 2018.
TMI.

Kenapa Nazri Aziz boleh lawat, Dr Mahathir tak boleh

Kenapa Nazri Aziz boleh lawat, Dr Mahathir tak boleh, soal Nurul Izzah
Kelulusan melawat Anwar tidak konsisten, kata Nurul Izzah merujuk kepada larangan Dr Mahathir sedangkan menteri Nazri Aziz dibolehkan melawat ketua umum PKR itu. – Gambar The Malaysian Insight oleh Seth Akmal, 10 Januari, 2018.
HASRAT Pengerusi Bersatu, Dr Mahathir Mohamad untuk melawat Ketua Umum PKR, Anwar Ibrahim yang sedang menjalani hukuman penjara ditolak oleh Jabatan Penjara walaupun permohonan sudah dibuat awal, kata anak perempuan Anwar, Nurul Izzah.
Katanya, penolakan itu mengejutkannya itu berlaku walaupun wujud perbincangan dengan pihak pengurusan hospital untuk membenarkan Dr Mahathir datang melawat
“Ada tiga pihak yang kami perlu dapat kelulusan tetapi pihak hospital kata mereka tak akan masuk campur dengan lawatan itu. Ini ada kaitan dengan kuasa menteri.
“Bagaimanapun ada beberapa individu seperti Menteri Kabinet, Nazri Aziz yang dibenarkan. Tidak konsisten. Bagaimanapun, kami tertakluk kepada arahan orang atas,” katanya ketika ditemui di Hospital Rehabilitasi di Cheras hari ini. – 10 Januari, 2018.
TMI.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena