Wednesday 31 January 2018

[Video NAJIB HINA PAS DI GELANGGANG SENDIRI] Kalau tak kerana Putrajaya, Kelantan tak mampu bayar gaji kakitangan.

Khamis, 1 Februari 2018


Tumpang sekole.

Kalau tak kerana Putrajaya, Kelantan tak mampu bayar gaji kakitangan

Kalau tak kerana Putrajaya, Kelantan tak mampu bayar gaji kakitangan
Perdana Menteri Najib Razak berkata tanpa suntikan kerajaan pusat, negeri defisit seperti Kelantan pun akan sukar membayar gaji kakitangan awamnya. – Gambar The Malaysian Insight oleh Seth Akmal, 28 Januari, 2018.

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak menggunakan peluang dalam kunjungan di Kelantan hari ini untuk mengingatkan kerajaan PAS Kelantan mengenai bantuan yang dihulurkan kerajaan BN pada negeri itu.
Najib dalam ucapannya di Kota Bharu hari ini mengungkitkan bahawa kerajaan negeri malah tidak akan mampu membayar gaji penjawat awamnya jika tidak kerana suntikan dana dari Putrajaya.
Katanya, kerajaan PAS Kelantan tidak mampu menanggung bayaran tersebut walau negeri tersebut adalah sebuah negeri dengan defisit rendah.
“Negeri defisit macam Kelantan ini pun, kalau tidak ada suntikan daripada kerajaan pusat nak bayar gaji pun tak mampu, tak boleh nak bayar gaji," katanya.
Najib seterusnya menyebut mengenai bendera partinya sebagai perlambangan kempen Barisan Nasional (BN).
“Kita bagi suntikan macam-macam, tuan-tuan dan puan-puan apa salahnya bendera kita (BN) kasi naik sikit bagilah peluang.
“Ini susah-susah baru minta tolong kita, bendera dah naik pun kita nak kena turunkan, ini lah kita baik hati,” kata Najib sambil tertawa kecil.
The Malaysian Insight. 
Image result for Gambar Hadi sokong Pas
Related image
Image result for Gambar Hadi sokong Pas
Dua MP PAS, anggota parlimen Bukit Gantang Idris Ahmad dan Siti Zailah Mohd Yusoff (Rantau Panjang) (gambar, atas) berkecuali daripada mengundi.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena