Monday 29 January 2018

[Video Rundingan kerusi S'gor tidak perlu penglibatan HARAPAN pusat & Kecoh di Konvensyen HARAPAN N Sembilan, apa kata Wan Azizah?] Gendang PRU14 Pakatan Harapan bermula di Johor.

Isnin, 29 Januari 2018


Gendang PRU14 Pakatan Harapan bermula di Johor

Gendang PRU14 Pakatan Harapan bermula di Johor

Kehadiran orang ramai pada program ‘100 Hari Menuju Putrajaya’ yang dianjurkan Pakatan Harapan (PH) Johor telah mendapat sambutan yang hangat dikalangan masyarakat setempat.
Kehadiran orang ramai yang dianggarkan seramai hampir 2000 orang telah membanjiri Jalan Penjaja 3 (tapak lokasi program) seawal 8:30 malam
Menurut Naib Presiden PKR Nurul Izzah Anwar dalam ucapannya pada program tersebut, program ini adalah sebagai satu simbolik kepada menggerakkan jentera ke arah Pilihanraya Umum ke 14 (PRU 14) yang akan datang.
“Ini adalah seruan atau ketukan permulaan gendang peperangan yang berlaku di negeri Johor ini dan gelombang ini akan terus menyala sehingga PH berjaya menakluki Putrajaya.
“Gelombang ini akan disemarakkan lagi dengan kehadiran Datuk  Seri Anwar Ibrahim yang akan dibebaskan pada Jun yang akan datang,” ujarnya.
Amonolhuda Hassan ketika berucap di hadapan lebih kurang 2,000 rakyat di Jalan Penjaja 3, Johor Bahru semalam,
Dalam pada yang sama, Pengerusi Parti Amanah Negara (AMANAH) Negeri Johor Aminolhuda Haji Hassan berkata, kehadiran orang ramai adalah satu isyarat kepada Umno-BN mengenai gelombang perubahan rakyat.
“Saya yakin Kerajaan Negeri Johor yang dipimpin oleh UmnoBN pastinya dalam kebimbangan dengan gelombang yang berlaku ini kerana bagi mereka selama ini rakyat tidak pernah menampilkan sikap mereka.
“Rakyat mulai sedar dengan kerosakkan yang dilakukan oleh kerajaan Barisan Nasional dan mereka sekarang sudah menjadi berani untuk menunjukkan sikap mereka.
“Kami merasa yakin yang mana akan berlaku perubahan dalam PRU 14 terutamanya di negeri Johor ini. Saya merasa lebih bersemangat dengan kehadiran malam ini dan kami (PH) akan terus berusaha untuk memperjuangkan nasib rakyat,” kata Aminolhuda dalam ucapannya.
Program itu juga turut menampilkan semula tokoh ulung dari DAP, Lim Kit Siang dengan gimik ‘Selamat Pulang Semula’ bagi membantu menaikkan semula momentum khususnya pada masyarakat cina.
Malaysia Dateline.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena