Tuesday 30 January 2018

[Video NELAYAN Kuala Kedah SOUND Pas & Umno! Woit, kambing pun 'reti bahasa'] Do or die & Jangan sampai menggadai nyawa pasang bulan nak setinggi bulan sedangkan pemimpin hanya memerhati jauh dari dalam kereta mewah lagi dingin.

Rabu, 31 Januari 2018


Related image

SELAMATKAN AKIDAH DAN WALA

Perkembangan dari masa ke semasa kalau ibarat main bola, hanya tinggal 10 minit sahaja lagi game akan tamat, PH dah MENDAHULUI 2 - 0dikuasai sepenuhnya oleh PH walaupun lefri dan linesman berat sebelah. Penonton kalau tidak dikawal sudah tentu terjun ke padang keroyok pengadil.

Apapun PH nak menang secara BERSIH, pihak lawan memang sengaja cari pasal, diletaknya striker jamban main kasar, provoke..gagal, sendiri cedera ditumbuk pengadil.

Kapten pasukan di akhir-akhir game pun dah angkat bendera putih, PH jangan terperangkap, ini semua auta malaun, terus main, berhati hati.

Baki 10 minit banyak perkara boleh terjadi, pihak lawan yang sudah ketinggalan untuk menang atas padang, sangat sukar.. Kena dilakukan luar padang. 

Kena susun 1001 srategi do or die, batalkan pendaftaran PH, kena batalkan pendafaran pemain, rasuah pemain PH supaya jaringkan gol sendiri, upah lobai jampi, upah penonton supaya merusuh, game tangguh 6 bulan, keputusan digantung..

Berhati-hatilah dengan pemimpin² mereka, sambil² PH perlu menyedarkan penyokong bahawa menyokong membuta tuli boleh menjejaskan akidah dan iman kerana dosa subahat sama dosa dengan melakukannya.

Bagi sesetengah penyokong, sedarlah mereka sudah dikafirkan sebelum ini, apakah mereka mahu dikafirkan kali kedua oleh puak yang sama...


Dan bagi sesetengah penyokong jangan pula wala berlebihan dan melampau kepada manusia, lebih-lebih lagi kepada yang mungkar dan munafik, lain cakap lain buat...

Jangan sampai menggadai nyawa pasang bulan nak setinggi bulan sedangkan pemimpin hanya memerhati jauh dari dalam kereta mewah lagi dingin.


Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena