Sunday 28 January 2018

[Video Najib ketahuilah RAKYAT MAKIN SUSAH!] Dulu ayam baru 23 sen seekor, daging baru 14 sen sekati! Ada Najib ambik kisah? Kalau PDRM boleh pegi siasat Tun Dr Siti Hasmah KENAPA POLIS TAK BOLEH SIASAT ROSMAH?

Isnin, 29 Januari 2018

Image result for Gambar cincin rosmah

Tumpang sekole.
Image result for Foto harga barang meningkat
Image result for Foto harga barang meningkat
Kenaikan harga petrol dan gula memanglah kecil sahaja tetapi kesan kenaikannya sangat besar.

KALAU PDRM BOLEH SIASAT TUN DR SITI HASMAH KENAPA PIHAK POLIS TAK BOLEH SIASAT ROSMAH MANSOR SERTA KUNCU-KUNCUNYA?

Saya sudah buat banyak laporan polis dan sprm terhadap rosmah mansor dan kuncu-kuncunya!!


Namun, sehingga kini pihak pdrm dan sprm hanya diam seribu bahasa!! Mengapa begitu?!

Sekiranya pdrm boleh siasat seorang tokoh negarawan terulung negara yang berumur 92 tahun; mengapa pdrm tak berani siasat rosmah mansor?!

Sejak tahun 2014, saya sudah buat banyak laporan-laporan polis keatas rosmah mansor!! Sampai hari ini pihak pdrm tidak pernah memaklumkan pada saya dengan status laporan saya keatas rosmah mansor!!

Pihak pdrm mesti bertindak secara professional, adil dan saksama!! Pdrm tak boleh pilih bulu!! 

Sebagai sebuah badan penguatkuasa undang-undang yang sepatutnya membela keseluruhan rakyat di malaysia; pdrm tidak harus bertindak secara terpilih macam sprm!! 

Pada hakikatnya, pdrm selaku sebuah badan penguatkuasa undang-undang mesti bertindak secara bebas tanpa dipengaruhi oleh badan politik khususnya!!

Sekarang saya nak tanya ketua polis negara; apa sudah jadi dengan semua laporan-laporan polis saya terhadap rosmah mansor?!

Sudahkah pdrm panggil atau pergi mengadap rosmah mansor untuk rakam kenyataan kearah menyiasat beliau?!


Selaku pelapor, saya minta ketua polis negara memaklumkan status laporan-laporan saya terhadap rosmah mansor dari tahun 2014!!

Sepertimana sprm; imej dan kredibiliti pdrm pun amat tercemar kini!! 32 juta rakyat malaysia sedang memerhati gelagat pdrm dari dulu sehingga kini!!

Malahan, semua lapisan masyarakat di negara kita sudah hilang keyakinan pada pdrm!! Imej pdrm pun sudah mengalir ke longkang yang paling busuk!!

Lihatlah apa terjadi pada saya!! Saya mahu jadi pemimpin akar umbi yang yang bertanggungjawab dan rakyat yang amanah!! 

Bila saya buat laporan polis, sprm serta pihak penguatkuasa undang-undang di singapura, hong kong, peranchis, switzerland, united kingdom dan fbi untuk selamatkan dana kerajaan mahupun duit rakyat dalam kes skandal 1mdb; akhirnya pdrm tangkap saya seterusnya sumbat ke lokap dan terus ke penjara sg buloh selama 2 bulan!!

Inilah stail pihak penguatkuasa undang-undang kerajaan kleptokrasi!!

Sepertimana ungkapan Presiden parti Amanah tuan haji mohamad sabu, "Inilah Malaysia tanah tumpah darahku!!"

Ikhlas dari;
KHAIRUDDIN ABU HASSAN
Koordinator
Deklarasi Rakyat
27 Januari 2018

KDL.

1 comments:

novitaliang said...

Tahukah Asal Usul Ayam Bangkok Thailand ?? biasanya jenis ini mempunyai nama samaran yaitu King's Chicken karena kehebatannya. Beberapa pehobi ayam di Cina menyebut dengan nama leung hang qhao, dan di Indonesia, ayam ini disebutkan ayam bangkok thailand.

Mau tau kelanjutan nya ?? Anda bisa kunjungi situs dibawah ini dengan artikel yang lengkap.
https://tajenonline.live/asal-usul-ayam-bangkok-thailand

Terima kasih sudah mengizinkan saya berkomentar di sini

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena