Thursday, 25 January 2018

[Video Ceramah sambil makan UBI KAYU! UNDI utk Pas memudahkan lagi BN menipu dlm PRU14] PEMBUKTIAN KORUP antara Mahathir & Najib...Harga ikan lebih murah lepas siap ECRL isk, isk!

Khamis, 25 Januari 2018

Foto Otai BERSIH.
Foto Otai BERSIH.
Otai BERSIH telah menambah 2 foto baru
6 jam
Dengan bina keretapi pantai timur yang menelan belanja RM50 billion, akan mengurangkan kos menghantar ikan ke seluruh malaysia. Maka harga ikan boleh turun. Handal cara menteri fikir.

Image may contain: 5 people, people smiling, text

PEMBUKTIAN KORUP ANTARA MAHATHIR DAN NAJIB


Sewajarnya sudah lebih 10 tahun Mahathir tiada kuasa, kurang wang dan selayaknya naik turun mahkamah puluhan kali atau keluar masuk penjara belasan kali kalau BERDASARKAN pelbagai tuduhan yang dilemparkan kepadanya oleh regim suci najib dan hadi.


Sudah berulangkali juga Tun cabar dirinya diheret !!!!!!


Malangnya sifar, kosong,  tin kosong, semuanya fitnah besar regim desperado.
Mereka sangka tuduhan itu mampu menutup salahlaku mereka dan masalah rakyat akan selesai.

Bagi Najib... Ketika dirinya berkuasa, dia dituduh dengan pelbagai istilah dan salahlaku tetapi Najib tidak gunakan saluran mahkamah bagi membersihkan diri.....hasilnya - ramai yang sedang menunggunya hilang kuasa !!!

Ketika Tun sedang menuju hampir puncak perjuangannya, Najib baru saja memulakan langkah pertama ke arah situasi yang cukup getir...

Ko guano adik kakok...


Posted by 

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena