Tuesday 30 January 2018

[Video Visit Malaysia 2020 logo: Will this get people to visit, asks Mahathir "Kera ke manusia ke?"] 'Beruk 2 Ekor Tu Ke Bikin Logo Ni?' – Logo Tahun Melawat Malaysia 2020 Teruk Dihentam! Bahan lawak untuk 2 tahun.

Selasa, 30 Januari 2018

'Beruk 2 Ekor Tu Ke Bikin Logo Ni?' – Logo Tahun Melawat Malaysia 2020 Teruk Dihentam
Image result for Gambar visit tahun melawat malaysia 2018

Antara punca pendapatan negara adalah pelancongan. Tidak hairanlah pihak kerajaan membuat pelaburan yang besar untuk menyediakan kemudahan terbaik bagi menyambut kedatangan pelancong ke negara ini.
Antara elemen penting adalah pengenalan logo bagi mewakili Malaysia dalam mana-mana saluran yang digunakan untuk pengiklanan. Namun, pengenalan logo bagi tahun melawat Malaysia 2020 ternyata mengundang reaksi negatif netizen.
Logo Visit Malaysia Year 2020 itu telah dilancarkan oleh Menteri Pelancongan dan Kebudayaan, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz di Chiang Mai, Jumaat lalu.
Namun, setelah dirasmikan kepada umum, ternyata ramai yang tidak berpuas hati dengan kualiti logo berkenaan. Tidak hanya elemen rekaan logo berkenaan dihentam, malahan slogan ‘ Travel. Enjoy. Respect’ turut menjadi pertikaian.
Bahan lawak untuk 2 tahun
OhBulan.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena