Thursday 25 January 2018

[Video TG Hj Hadi kata Melayu perlu sokong DAP & Ust Zamihan pula kata haram jadah undi DAP] Betulkah PERJUANGAN SUDAH SELESAI kerana musuh sudah mengaku kemungkaran, silap dan salah?

Jumaat, 26 Januari 2018


Image result for Gambar !MDB perompak duit rakyat

Najib akui 1MDB tunjuk kegagalan, kesilapan tadbir urus

Image result for Gambar !MDB perompak duit rakyat
KUALA LUMPUR: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak hari ini mengakui kegagalan 1MDB dan ada “sebab sah untuk bimbang” mengenai hal ehwal syarikat milik Kementerian Kewangan itu sehingga menyebabkan siasatan dijalankan di beberapa negara lain.
“Sekarang, saya tidak akan menafikan isu ini. Memang berlaku kegagalan dalam syarikat itu, kelemahan tadbir urus,” katanya kepada kira-kira 1,000 hadirin pada persidangan Invest Malaysia 2018, hari ini.


Sebagai orang biasa, tiada kepentingan apa-apa, menulis tanpa dedak kecuali sedikit saguhati dari google rasanya sudah sampai masa untuk mengundur diri.

Sebagai jemaah umno yang sudah bermufarakah dengan kepimpinan, rasanya sudah selesai, susulan menolak sebarang jawatan di PRU.
 yang menang, menang semua, tiada yang kalah, kalah semua.

Yang bimbang ialah dosa berterusan tetapi diharap lontaran memperjuangkan kebenaran mampu menimbus dosa-dosa.

Perjuangan selesai bukan bernoktah atas kemenangan yang dipacak tetapi melihat musuh sudah hilang kata-kata, musu


Tiada yang kekal, tiadah sudah mengaku kemungkaran, silap dan salah.

Bagi musuh kecil dedakian yang degil, mereka sedang menipu diri mereka sendiri. Apabila kata-kata kebenaran dan nasihat sudah sampai tetapi mereka tetap mahu berpaling - kita serahkan sahaja pada Ismu Zat.

Kini mempertahankan perjuangan yang sudah selesai merupakan perjuangan yang lebih getir kerana musuh di hadapan samada benar-benr insaf atau sebenarnya sedang bersekutu dengan raja iblis menyusun strategi baru.


Wallahua'alam


# Bagi merek yang selesai membaca tetapi tiba-tiba datangnya api kebencian dan marah, tinggi phd nya - berhati hatilah, anda sedang dikuasai iblis laknatullah.

SALAM JUMAAT


Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena