Wednesday 24 January 2018

[Video Aik, dah dekat PRU14 sungai pun jadi biru, kaler ngeri nengoknya jang & Mahathir sedih, tanya "Apa lagi Najib nak jual?] JUTAAN RAKYAT DAHULUI Najib (mengaku 1MDB gagal).

Khamis, 25 Januari 2018


Image result for Gambar Najib monyok
Kalau BN kalah, bekas2 PM , Menteri2, Ketua Pemuda, Ketua Wanita, Ketua Bahagian, JKKKKKKKK, tok ketua kg hinggalah ke lubang cacing semua yang ada skandal ...

Image result for Gambar najib semakin lemah

Related image

Air sungai itu bertukar menjadi warna biru.

Laporan berkaitan "Sungai Berwarna Biru" Terima kasih kerana menyalurkan permasalahan seperti berikut. Untuk makluman, pasukan penyiasat telah digerakkan selepas menerima aduan ini. Siasatan tiba di lokasi sekitar 1.30pm dan diteruskan sehingga lewat malam semalam.
Aduan adalah berasas. Punca kejadian disyaki berlaku dari sebuah premis menjalankan perniagaan plastik. Pelepasan air berwarna biru adalah dari aktiviti membersih produk premis tersebut.
Pemantauan lanjut ke atas Sg. Simin yg melalui Kws. Perindustrian Kecil Senawang turut dilaksanakan, hasil persampelan insitu menunjukkan kualiti air sungai berada di dalam keadaan terkawal. Nilai pH juga adalah neutral.
Pihak bertanggungjawab telah menghentikan operasi dan selesai melakukan kerja pembersihan bagi menyurai impak kejadian tersebut. Siasatan lanjut terhadap operasi premis ini masih diteruskan.
Sekian, harap maklum.Keprihatinan tuan terhadap
alam sekitar amatlah dihargai.

JUTAAN RAKYAT DAHULUI NAJIB



Pengakuan najib 1MDB gagal dan lemah menunjukan najib dan seluruh kepimpinan umno angkuh dan bongkak ketika jutaan rakyat sudah memberitahunya 3 tahun yang lalu...


Malah sudah begitu ramai yang "terkorban" semata mata najib dan kepimpinan umno mahu menegak benang yang basah.

Apakah najib masih tidak mahu mengaku tentang kegagalan gst dan penarikan balik subsidi petrol antara punca utama peningkatan kos sara hidup.
Bagaimana dengan isu felda, fgv, penjualan asset negara kepada China dan banyak lagi. 

Termasuk pembohongan fakta sebenar 2.6B yang masuk dalam akaun peribadi.

Semua pengakuan itu boleh dimaafkan dan dilupakan  rakyat dengan SYARAT berundur sekarang dan bersedia mempertahankan diri melalui undang².

Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena