Sunday 11 March 2018

[Video Fail Dewan Rakyat 'hangat', Rafizi-Johari bertelagah isu GST & Isu 1MDB diungkit lagi] TUNGGU PUNYA TUNGGU...Bila masa agaknya PH akan berpecah belah? 'Suara Nik Abduh' Rakaman dihantar ke makmal forensik antarabangsa.

Isnin, 12 Mac 2018

Hasil carian imej untuk Gambar Mahatir PM malaysia
Dalam perjalanan pulang dari Kelantan. Terima kasih kepada yang bersama kami sampai tengah malam. Malam ini jumpa kami di Pulau Pinang.

TUNGGU PUNYA TUNGGU.. BILA MASA AGAKNYA PH AKAN LEMAH DAN BERPECAH BELAH

Dalam menunggu muncul pelbagai bagai dan yang lain²...sakit dan berpenyakit.
Lebih fening, Tun kata dia ada "Plan B".


...dan kesedudukan pecah tembelang - mereka berkelahi sesama sendiri kerana majoriti saf kepimpinan bawahan dan grassroot rasa tertipu apabila pemimpin atasan gergaji dua mata dan bermuka muka...



Rakaman dihantar ke makmal forensik antarabangsa untuk pengesahan suara nik abduh

# Selepas difitnah dan ditohmah terhadap Tun tidak juga rakyat termakan,  mungkin ada yang mengharap Tun mati dalam masa terdekat kalau nak menang.. Jangan sampai desperate dan muflis macam tu! 

Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena