Friday 2 November 2018

[Video RM1.2 bilion untuk kemajuan syiar Islam] Era Kerajaan UMNOBN 'MALAYSIA DIPENGARUHI SIMBOL YAHUDI'? Bekas perunding perhubungan awam Najib Paul Stadlen (APCO) diburu SPRM.

Sabtu, 3 November 2018
Image result for Lambang 1 malaysia dan 1 Israel
Inilah logo 1 Malaysia & logo 1 israel

MALAYSIA DIPENGARUHI SIMBOL YAHUDI?

Assalamualaikum.Tahukah anda sebenarnya simbol yahudi telah banyak digunakan di dunia malah di malaysia juga.Saya perbah mencari gambar-gambar yang menunjukkan bahawa Malaysia juga mempunyai bangunan-banguna yang menggunakan simbol yahudi.Ianya adalah bangunan-bangunan yang kita selalu lawati.Ianya ialah bangunan yang menjadi mercu tanda di dalam Malaysia.

Yang pertama,saya jumpa gambar yang menunjukkan bahawa logo 1 Malaysia hasil ciptaan PM kita sendiri mempunyai ciri-ciri yang hampir sama dengan logo 1 israel.

Inilah logo 1 Malaysia & logo 1 israel







Bangunan yang saya lihat dalam carian saya itu menunjukkan bangunan pencakar langit di negara kita iaitu KLCC hampir sama dengan simbol yahudi.

Kemudian,adakah anda sudah melihat duit syiling baru? Sekiranya anda telah melihat duit syilinng baru itu,cuba anda lihat pada duit syiling 10 sen.Anda akan lihat bintang di belakang duit syiling tersebut berbentuk seperti bintang yang digunakan pada bendera rasmi negara haram israel.
Posted by 

4 FEBRUARY 2012

Foto Otai BERSIH.
2008 dulu waktu Penang PR perintah, LGE naikkan bajet untuk Majlis Agama Islam Penang dari 23 juta hingga mencecah 60 juta dlm masa 5 tahun..

Aku harap LGE buat yg sama untuk Institusi Agama Islam Di Malaysia bermula 2019..
TAHNIAH KEPADA MENTERI KEWANGAN MALAYSIA YB LIM GUAN ENG.

Bekas perunding perhubungan awam Najib diburu SPRM

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) sedang mengesan seorang warga British yang pernah bekerja sebagai perunding perhubungan awam (PR) dengan bekas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.
Paul Stadlen, bekas ketua firma perhubungan awam Apco Worldwide cawangan Malaysia, dipercayai merupakan salah seorang anggota pasukan komunikasi Najib di Jabatan Perdana Menteri.
SPRM dalam kenyataannya hari ini memberitahu Stadlen, 39, dikehendaki untuk soal siasat berkaitan kes berprofil tinggi, 1Malaysia Development Berhad (1MDB).
Orang ramai yang mengenali atau mempunyai maklumat mengenai lelaki yang beralamat terakhir di Loft Sentral Condominium di KL Sentral itu boleh menghubungi pegawai SPRM Zuhaila Arip (Tel: 03-8870-0354) atau Fahmee Md Noor (03-8870-0419).
Stadlen mendapat liputan media pada 2015 apabila pembangkang mempersoalkan gaji lumayan yang dibayar kepadanya, tetapi dinafikan oleh pentadbiran sebelum ini.
Sarawak Report mendakwa Stadlen dibayar “berjuta-juta ringgit” kerana membantu menggubal dasar komunikasi Putrajaya ketika itu.
Stadlen dilaporkan ditawarkan sebanyak AS$420,000 untuk kontrak enam bulan sebagai penasihat pentadbiran Najib.
Bekas syarikat Stadlen, Apco berhadapan penelitian rapi apabila didedahkan bahawa firma PR itu mendapat bayaran tinggi bagi mempromosi kempen kerajaan lepas, termasuk slogan 1Malaysia.
Syarikat berkenaan, yang juga digunakan oleh ahli politik kerajaan di Israel dan India, kemudiannya dibatalkan daripada peranan itu, walaupun Stadlen dikatakan berjaya memperoleh kontrak lumayan dengan kerajaan sebelum ini.
MD.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena