Tuesday 6 November 2018

[Video STRONGEST PROOF Skandal 1MDB! Mengapa mereka masih percaya kepada PENYANGAK ini?] Tim Laissner mengaku salah CURI WANG 1MDB & Berilah peluang NAJIB BERCAKAP! Apalagi pembohongan dan rekaan yang mahu diLOKMANkan?

Selasa, 6 November 2018

BERI PELUANG NAJIB BERCAKAP

Selepas NAJIB dan Umno dihukum dihumban dikalahkan Secara unsangkarable di PRU14 adalah wajar dia bangkit membela dirinya.

Semasa berkuasa berjawatan dan berpengaruh dia lupa diri sombong, angkuh untuk BERCAKAP dan menjawab soalan rakyat. Hatta soal 1MDB pun dipergunakannya pendekar lapok untuk menghalang perbahasan di parlimen.

Jika Kita menghalangnya BERCAKAP sekarang bererti, kita pun turut sepertinya di masa lalu.

Dengan puluhan tuduhan dan jangka ditambah lagi, setimpallah dia terus bercakap ...
Hari ini cakapannya mula dibidas kembali oleh pemimpin dan penyokongnya sendiri. Utusan Malaysia minta NAJIB mohon maaf?

Bukankah itu reaksi terbaik dari kebebasan untuk NAJIB BERCAKAP?

Apalagi pembohongan dan rekaan yang mahu dilokmankan?
Bukankah dia yg lari dalam forum N2H dan sekali lagi lari ketika di temubual Aljazeera?
Dah macam lobak?

Umno wajar menggesa NAJIB membawa pulang Jho Low dan segala harta sembunyian (jika Ada) supaya dia tidak lagi berhutang dengan rakyat Malaysia, itu antara langkah bijak membolehkan rakyat memafkannya?

Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena