Monday 14 January 2019

[Video MyPPP akan buat rayuan - Kayveas] Akhirnya Bob Manolan mohon maaf isu 'ugut tok batin'.

Selasa, 15 Januari 2019
「Gambar PRK Cameron Highlands」的圖片搜尋結果
M. Manogaran bersama Chin Tong mendengar masalah penduduk setempat daripada Ketua Jentera PRK Cameron Highland bagi kawasan Orang Asli Pos Mensun, ...
BH.

Akhirnya Bob Manolan mohon maaf isu 'ugut tok batin'

Ahli Dewan Negara Bob Manolan Mohd hari ini akhirnya tampil memohon maaf berhubung kenyataannya mencadangkan agar kerajaan pusat tidak membayar gaji tok batin yang tidak menyokong dasar Pakatan Harapan (PH).
Dalam kenyataan medianya hari ini, senator PKR itu mengakui bahawa kenyataan yang dibuatnya dalam program di Pos Betau, Cameron Highlands pada 11 Jan lalu "agak keterlaluan" dan boleh dikelirukan sebagai satu ugutan.
"Saya mengakuinya (kenyataan 11 Jan itu) sebagai satu ucapan yang agak keterlaluan kerana boleh menimbulkan kekeliruan dan boleh dianggap sebagai satu ugutan.
"[...] Saya secara peribadi, memohon maaf kepada semua tok batin dan pihak-pihak yang merasa tersinggung dengan kenyataan saya.
mk.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena