Wednesday 20 August 2014

BN Menang Kedah Senang? Lagi Pelingkup Ada! & Edisi PADAN MUKA SOKONG UMNO LAGI!

Khamis, 21 Ogos 2014
BN menang Kedah senang?... 

Gambar: Tahun depan yusuf taiyoob dah x boleh cari mkn di kedah...
Mb kami dah tanam kurma sendiri..
Kedah akan jadi pengekspot kurma ke pasaran dunia...
Inilah projek yg di tunggu2 oleh rakyat kedah selama ini...
Bn menang Kedah senang...
Tahun depan yusuf taiyoob dah x boleh cari mkn di kedah...
Mb kami dah tanam kurma sendiri..
Kedah akan jadi pengekspot kurma ke pasaran dunia...
Inilah projek yg di tunggu2 oleh rakyat kedah selama ini...
Bn menang Kedah senang...
 — bersama Gerakan Ke Sg Limau dan 45 yang lain.
Gambar: JANJI BN MENANG DIKEDAH RAKYAT SENANG TETAPI AKHIRNYA PEMIMPIN UMNO/BN JUGA YANG SENANG LENANG DAN PENYOKONG UMNO ASYIK PANDANG.
http://omakkau.blogspot.com/2014/08/janji-bn-menang-dikedah-rakyat-senang.html

JANJI BN MENANG DIKEDAH RAKYAT SENANG TETAPI AKHIRNYA PEMIMPIN UMNO/BN JUGA YANG SENANG LENANG DAN PENYOKONG UMNO ASYIK PANDANG


Dulu semasa PRU 13 lalu UMNO/BN mencanangkan satu negara betapa jika UMNO/BN ambil alih pemerintahan Kedah dari tangan PAS/PR hidup rakyat Kedah akan menjadi senang.

REALITINYA????? .. Bila dah menang antara tugas dan amanah yang pertama dan ulung diberikan perhatian ialah ubah suai kediaman rasmi Menteri Besar yang menelan belanja RM1.4 juta.

Sebenarnya BN menang rakyat senang kena temberang.
Posted by 

EDISI PADAN MUKA SOKONG UMNO LAGI!!!...

200 PENIAGA PASAR MALAM PANTAI JOHOR, ALOR SETAR TUNJUK PERASAAN BANTAH TINDAKAN MAJLIS BANDARAYA ALOR SETAR HENTIKAN OPERASI PASAR MALAM BERKENAAN


Kira-kira 200 peniaga pasar malam majoritinya Melayu/Islam di Pantai Johor di sini menunjuk perasaan sebagai membantah tindakan Majlis Bandaraya Alor Setar (MBAS) menghentikan operasi pasar malam itu.

Mereka mendakwa MBAS tidak berbincang dengan mereka sebelum mengeluarkan notis menamatkan operasi pasar malam setiap hari Jumaat itu yang berkuat kuasa hari ini.

Pengerusi Pertubuhan Usahawan Mikro Dan Kecil Utara (U-Mikro Kedah), Mohd. Naim Ismail berkata, MBAS hanya memasang kain rentang memberitahu tentang perkara itu.

"Alasan yang diberi ialah pasar malam itu mengganggu laluan kenderaan,” katanya dan menambah pasar malam tersebut hanya beroperasi seminggu sekali.

Beliau berkata, jika tidak diberi kebenaran berniaga di situ, MBAS perlu menyediakan tapak lain.

U-Mikro Kedah bersama peniaga turut membuat laporan polis berhubung perkara tersebut.

Sementara itu, Datuk Bandar Alor Setar, Datuk Mat Noh Ahmad berkata, arahan penutupan dilakukan bagi menyelesaikan beberapa masalah seperti kesesakan dan kawasan parkir bagi jemaah masjid berdekatan selain pasar malam itu terletak di jalan protokol.

Beliau berkata, kawasan tersebut menjadi semakin sempit kerana terdapat peniaga yang turut berniaga di atas jalan utama.

"Pihak kami sudah memperoleh tapak baharu yang terletak di Jalan Suka Menanti dan pengumuman mengenainya dijangka dibuat Ahad ini dan mereka boleh mula berniaga di situ Jumaat depan," katanya.


BN MENANG RAKYAT SENANG SUNGGUH!!!!! ... SENANG DIPERBODOHKAN!!!!
Posted by 

Harga Getah Jatuh: 10,000 berhimpun di Baling...

 penyokong pas

perhimpunan baling kedah
Perhimpunan hak pengusaha kebun getah akibat harga rendah di Baling – Gambar dan laporan ihsan Malaysiakini BM

Hujan lebat yang melanda kawasan perhimpunan di Baling, Kedah semalam tidak mematahkan semangat ribuan yang hadir untuk bagi memperingati demonstrasi berhubung hak pengusaha getah di lokasi sama, 40 tahun lalu.


0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena