Sunday, 31 August 2014

[Video] Tak dak 'mood' nak sambut MERDEKA...Tengok! Bagaimana mereka mencuri wang rakyat? & Nasi lemak 50 sen...

Ahad, 31 Ogos 2014
Nora Danish : You Kata Muka I Tak Cantik?
Farid: Dahi Jendol, Dagu Leper..Tu Apa Tu..??
Nora Danish : Haaa?
Farid : Nasi lemak 50 sen.. (Sambil Memengang Menunjuk Ke Arah Breast Nora Danish)

Nora Danish: Hey..!! (Sambil Menutup Menggunakan Tangan Farid Kamil Nya)
 Tapaukan nasi lemak 50sen...
Gambar: Hurmmm... Sampai rumah baru perasan. Makcik nasi lemak tapaukan nasi lemak gan iklan nak cantikkan buah dada. Merdeka sangat dah kita iklan camni bebas advertise dalam paper. Tu belum citer majalah bodoh Mangga.

#PatutkahToteJamahNasiLemakNi #SayangLakNakUsikNasiLemakNi

Yang nasi lemak 50sen ko jangan pm Tote tanya beli kat mana nasi ni. Aku banned ko nanti.

- Tote -
Hurmmm... Sampai rumah baru perasan. Makcik nasi lemak tapaukan nasi lemak gan iklan nak cantikkan buah dada. Merdeka sangat dah kita iklan camni bebas advertise dalam paper. Tu belum citer majalah bodoh Mangga.

#PatutkahToteJamahNasiLemakNi #SayangLakNakUsikNasiLemakNi

Yang nasi lemak 50sen ko jangan pm Tote tanya beli kat mana nasi ni. Aku banned ko nanti.

- Tote -


Bagaimana mereka mencuri wang rakyat?
Gambar: Bagaimana mereka mencuri wang rakyat?

Salah satu caranya ialah.. baca nih.....!!

#bijakkan , yg bodoh2 bagi undi lagi kat puak2 nih..


Bagaimana mereka mencuri wang rakyat?
Salah satu caranya ialah.. baca nih.....!!

#bijakkan , yg bodoh2 bagi undi lagi kat puak2 nih.
.
 — bersama Sofian Pex dan11 yang lain.
Merdekakah kamu? 


Merdekakah kita?

Bilakah kita akan merdeka dari jajahan BN yg pembohong kaki songlap duit rakyatnya?

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena