Friday 22 August 2014

Jabatan Mufti Perlis MELARANG TAFAKUR MH17...

Sabtu, 23 ogos 2014

DATUK Seri Najib Tun Razak dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor bersama delegasi Malaysia bertafakur di perkarangan pintu masuk pengakalan tentera Hilversum, Belanda yang dipenuhi dengan jambangan bunga tanda memperingati mangsa nahas MH17. Foto SAFWAN MANSOR, 31 JULAI 2014.
Follow us:@MalaysiaGazette on Twitter|MalaysiaGazette on Facebook

Tafakur MH17 Langgar Fatwa N/Perlis 1974



SEBUAH memo dikeluarkan oleh Jabatan Mufti Negeri Perlis bertarikh 22 Ogos 2014, hari ini tersebar di laman² sosial facebook dan twitter.

Memo berbentuk pemberitahuan itu turut melarang penganjuran Program Tafakur #MH17 oleh Kerajaan Persekutuan di Negeri Perlis kerana perbuatan itu didakwa melanggar Fatwa Negeri Perlis tahun 1974.


Nampaknya program bertafakur sempena tragedi #MH17 tidak akan diadakan di Negeri Perlis. Bagaimana pula dengan negeri lain, adakah program tersebut tidak melanggar fatwa di negeri² lain?

Read more: http://milosuam.blogspot.com/2014/08/program-tafakur-mh17-langgar-fatwa.html#ixzz3B9NJbVSb

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena