Sunday 24 August 2014

Ulama Dunia: Macai Umno membohong lagi...Auta! Banggalah PM Bertaraf Dunia...

Ahad, 24 Ogos 2014
Gambar: BILA  tidak dapat terima HAKIKAT melayu UMNO cuba membodohkan Melayu UMNO yg lain... dipost kemas kini tahun 2013 sebagai modal MEMBODOHKAN sesama Melayu UMNO...
BILA tidak dapat terima HAKIKAT melayu UMNO cuba membodohkan Melayu UMNO yg lain... dipost kemas kini tahun 2013 sebagai modal MEMBODOHKAN sesama Melayu UMNO...

Bangganya!...

BANGGANYA!!!..."Hj Najib mendapat pengiktirafan terbesar dalam sejarah Malaysia apabila tersenarai Top 5 pemimpin PALING BOROS Di Dunia "

Gambar: Wajah ini selalu membayangi dan hadir dalam mimpi Najib Razak...

Take Note !!! : Mungkin ada yg tersenyum... Senyum- senyum itu tanda fahamnya lah kut... :)

[ Hero boboboi penyelamat UMNO ]
Wajah ini selalu membayangi dan hadir dalam mimpi Najib Razak...

Take Note !!! : Mungkin ada yg tersenyum... Senyum- senyum itu tanda fahamnya lah kut... 

[ Hero boboboi penyelamat UMNO ]

Gambar: Alhamdulillah atas perlantikan TGHA sbg Timbalan Presiden Ulamak Sedunia di dalam Muktamar yg diadakan semalam. Ini menandakan Syeikh Qaradhawi dan ulamak sedunia menaruh kprcayaan dan harapan tinggi kepada Malaysia utk menjadi nadi penggerak gerakan kebangkitan ummah. Sebab tu TGHA diberikan kprcayaan dgn dilantik sbg Timbln Presiden Ulamak Sedunia dan dalam muktamar tersebut Anwar Ibrahim pula diberi penghormatan menyampaikan Ucaptama.

http://anwaribrahimblog.com/2014/08/21/address-by-anwar-ibrahim-at-the-inaugural-session-international-ulama-conference-istanbul-20th-august-2014/#more-25655

Alhamdulillah atas perlantikan TGHA sbg Timbalan Presiden Ulamak Sedunia di dalam Muktamar yg diadakan semalam. Ini menandakan Syeikh Qaradhawi dan ulamak sedunia menaruh kprcayaan dan harapan tinggi kepada Malaysia utk menjadi nadi penggerak gerakan kebangkitan ummah. Sebab tu TGHA diberikan kprcayaan dgn dilantik sbg Timbln Presiden Ulamak Sedunia dan dalam muktamar tersebut Anwar Ibrahim pula diberi penghormatan menyampaikan Ucaptama.




Tahniah bukti Presiden PAS adalah milik se dunia

     
Dewan Muslimat PAS Malaysia (DMPM) dengan rasa penuh tawaddhu dan terharu dengan perlantikan Presiden PAS sebagai Timbalan Presiden Ulama' Se dunia sebentar tadi.

Sesungguhnya benar Islam itu agama global yang tidak terhad pada mana2 bangsa. KPI nya adalah ilmu dan amal.Tahap keilmuan dan kefaqehan , Kepimpinan dan pengalaman organisasi dan politik Yb Tuan Guru Hj Abdul Hadi Awang telah mendapat pengiktirafan dunia. prinsip dan kecintaan kepada hujjah dan politik Islam adalah seni sifatnya tapi tajam berbisa impaknya.

Islam deen dan daulah adalah konsep asas yang dibawa oleh semua nabi dan rasul.Rasulullah saw membuktikan akhlaknya dalam kepimpinan dan pentarbiahan sangat cemerlang dalam mentadbir manusia2 dan rakyat berbilang kaum dan profesion serta kepercayaan di Madinah dalam tempoh singkat selama 10 tahun merubah landskap sejarah dunia .

Adalah didoakan agar Gandingan Dr Yusuf Al Qaradhawi bersama timbalannya ini insyaAllah akan melahirkan lebih banyak garis panduan feqah2 almuasirah dan semasa dalam pentadbiran negeri Islam dan membawa sinar dalam definisi kebajikan, kesejahteraan dan kebahagiaan yang hakiki.

Kebolehan berhujjah dan berdiplomasi serta jaringan kenalan disokong oleh kebolehan berbahasa arab yang fasih yang bermula dari zaman universiti ini harus menjadi teladan kepada anak muda kita untuk menjadi dan mewarisi ketokohan ulung ulama Melayu dipersada antarabangsa dalam sebuah organisasi.

Tahniah Tuan Guru Presiden! Moga lebih banyak pembelaan dan penyelesaian kemelut dunia terhadap ummat islam atau sesama Islam dapat dirungkai sekaligus dalam kita menghadapi dan menekuni krisis politik, sosial dan ekonomi tempatan yang kian unik dan kronik .insyaAllah akan ada tonik penawar dari Tuan Guru Presiden dan jamaah mesyuarat yang kita hormati dan kasihi.

لا يكلف الله الا وسعها Allah swt tidak akan melantik orang yang tidak layak untuk memegang sesuatu tugas.

Alfun tahani bi alfin dua' war raja'

Hjh Mumtaz Md Nawi
Naib Ketua Muslimat DMPM


Gambar: Tahniah Ustaz Abdul Ghani kerana terpilih sebagai AJK Kesatuan Ulamak Sedunia.
Tahniah Ustaz Abdul Ghani kerana terpilih sebagai AJK Kesatuan Ulamak Sedunia.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena