Wednesday 1 November 2017

[Video Perbahasan Parlimen: Bajet hutang paling tinggi! Terbaik MP Taiping (1.11.17) MP Pas memang tak boleh lawannya] BERKAT Husni BELAJAR AGAMA DI JORDAN...Kehkehkeh!

Rabu, 1 November 2017

BERKAT BELAJAR AGAMA DI JORDAN....

Bekas Menteri Kewangan Kedua, Husni Hanadzlah yang  pada 2016 meletakkan jawatan kerana tidak setuju dipindahkan menerajui kementerian lain dan kemudian memutuskan untuk mendalami agama Islam dan Al-Quran di Jordan, hari ini melahirkan keyakinan negara mampu mencapai tahap sifar rasuah di bawah kepimpinan Najib Razak.
Dalam sidang Parlimen Oktober 2016 lalu, beliau menyoal Najib dari segi kewajaran menubuhkan 1MDB dan mengapa tiada tindakan diambil terhadap pengurusan syarikat pelaburan itu kerana memasukkan wang ke tempat yang tidak betul.

Namun, nada beliau dalam sidang Parlimen yang sedang berlangsung sekarang jelas berbeza dengan melahirkan keyakinan negara akan mencapai status sifar rasuah di bawah kepimpinan Najib yang disahkan pernah ada kemasukan RM2,600 ke dalam akaun bank peribadinya.
Agaknya inilah salah satu kejayaan buat diri Husni berkat keputusannya belajar agama di Jordan itu.

Kehkehkeh....(ShahbudinHusin 01/11/2017)

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena