Monday 12 November 2018

[Video Ahmad Maslan 'Hidup Tak Mengaku Pembangkang!' & SST-Tony Pua 'SEKOLAHKAN' Bung Moktar] Ali Tinju 'syantik senaman BONTOT' nah amik kau REJECT terus...Kah3! TAHNIAH SETIAUSAHA AGUNG BERSATU bijak dengan serta-merta menolak IQ LOBAK..

Isnin, 12 November 2018
Foto Otai BERSIH.
Pada Ali Tinju..nah ambik 'REJECK' terus...

TAHNIAH SETIAUSAHA AGUNG BERSATU

Dalam perkembangan terbaru tengahari ini, Setiausaha Agung Bersatu, Marzuki Yahya memaklumkan pihaknya telah menolak dengan serta-merta permohonan Ali Tinju untuk menyertai parti itu.

Ditanya tentang kemungkinan permohonan Ali Tinju ditolak, Marzuki menjelaskan, "bukan kemungkinan lagi. Kita memang akan menolak permohonan dia."

Kata Marzuki, beliau masih mengingati apa yang pernah dilakukan oleh Ali Tinju kepada Tun Mahathir Mohamad dan pemimpin-pemimpin lain dalam Pakatan Harapan sebelum ini.

"Saya tak pernah jumpa orang macam ini," tambah beliau.

Blog ini dalam artikelnya sebelum ini turut tidak setuju jika Ali Tinju diterima menyertai Bersatu.

Sesungguhnya keputusan menolak permohonan Ali Tinju sebagaimana yang diumumkan oleh Marzuki ini adalah tepat dan wajar sekali.

Bersatu tidak memerlukan orang seperti Ali Tinju yang mana akhlak dan adab sopannya langsung tidak sesuai, malah kemasukannya bukanlah untuk sama-sama berjuang dalam parti itu, sebaliknya hanyalah untuk kepentingan peribadi semata-mata.

Tahniah dan syabas kepada Marzuki atas reaksi dan keputusan yang cepat lagi tepat menolak permohonan Ali Tinju itu. (ShahbudinHusin 12/11/2018)

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena