Sunday 11 November 2018

[Video Najib, Dua Bekas Menteri & Seorang Bekas Timbalan Menteri Dijangka Didakwa] Pasukan bola sepak Perak terima pingat & Sultan Perak ingatkan HARAPAN belajar dari kesilapan k'jaan dulu (UmnoBN).

Ahad, 11 November 2018

Pemain & Pegawai Perak Raih Wang Tunai, Tapak Rumah

Pasukan bola sepak Perak terima pingat

Foto Parti Amanah Negara.

Sultan Perak ingatkan HARAPAN belajar dari kesilapan k'jaan dulu

Sultan Perak Sultan Nazrin Shah mengingatkan kerajaan pada hari ini agar belajar daripada kesilapan pentadbiran terdahulu kerana rakyat sedia menolak pemimpin yang menyalah guna kuasa.

Sultan Nazrin Shah bertitah rakyat bersedia mendedahkan dan menolak pemimpin yang menggunakan jawatan untuk kepentingan diri, mengumpul kekayaan untuk anggota keluarga, atau menjadi instrumen kepada ahli perniagaan.

“Belajarlah daripada kesilapan mereka yang terdahulu. Amat hampalah rakyat, jika pilihan yang baru, turut mengulangi kesilapan yang sama, apatah lagi jika melakukannya secara lebih buruk,” titah baginda.


0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena