Wednesday 7 November 2018

[Video Saya tak layan kalau ada unsur ugutan] 'Kami tak ugut menteri'..Tau takuttt!

Rabu, 7 November 2018


Shamsubahrin Ismail
Tak ugut menteri, kami hanya jumpa.
“Kami tak ugut menteri.”  
Demikian kata Penasihat Big Blue Taxi Facilities Sdn Bhd, Datuk Shamsubahrin Ismail ketika diminta mengulas kenyataan Menteri Pengangkutan, Anthony Loke Siew Fook yang mendakwa ada pemandu teksi mengugut beliau.
Menurut Shamsubahrin, beliau hanya mahu bertemu menteri dan membincangkan pelbagai isu berbangkit berhubung kebajikan pemandu teksi.
“Kita tak ugut sebab dua minggu lepas saya dibenarkan berjumpa Setiausaha Politik dia (Anthony Loke). Saya jumpa dia, bincang dengan cara baik, dengan cara berhemah, saya bangkitkan isu-isu yang ada.
“Beliau terima semua pendapat saya dan dia pun setuju untuk adakan mesyuarat bersama menteri, saya dan dia (Setiausaha Politik).

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena