Friday 31 January 2014

Video Shahrizat PRK Kajang.. .SANDIWARA Terjungkit-terjungkit!

Sabtu, 1 Februari 2014


(Video) PRK N.25 Kajang : Terjungkit-Terjungkit Mulut Mat Ijat Mengata PR Beb !


Menurut kata beliau beb "Tindakan Mengosongkan Kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) N.25 Kajang adalah sebagai MEMPERLEKEHKAN SISTEM DEMOKRASI, tindak tanduk Pakatan Pembangkang itu terutama nya PKR ternyata tidak bertanggungjwab kerana mengutamakan Agenda Politik Sempit. Negara baru sahaja menghadapi Pilihanraya Umum di mana Pakatan Pembangkang telah Menang dan mengekalkan Kerajaan Negeri Selangor, namun Lee Chin Cheh Meletakkan Jawatan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kajang. Dia bukannya Sakit ataupun Muflis, tidak ada apa-apa, Sihat Walafiat tetapi tiba-tiba Meletakkan Jawatan sebagai ADUN".

Tambah nya lagi "Kalau macam tu, tak payahlah Bertanding dulu. Kami Wanita BN melihat tindakan ini sebagai Memperlekehkan Sistem Demokrasi yang diamalkan di dalam negara kita. Kita bersedia untuk menghadapi Pilihan Raya Kecil (PRK) di Kajang, tidak ada masalah tetapi Hakikatnya Anwar Ibrahim dan Kuncu-Kuncunya Mempergunakan Sistem Demokrasi yang ada untuk SANDIWARA mereka. Percaturan Politik Pakatan Pembangkang hanya kerana mahu menjayakan AGENDA PERIBADI seorang pemimpin di kawasan tersebut, mereka meletakkan jawatan SESUKA HATI. Ini satu PENGHINAAN KEPADA RAKYAT dan pengundi di kawasan DUN Kajang".


Terjungkit-Terjungkit Mulut lu Mengata Pakatan Rakyat (PR) ya Mak Ijat konon nya Mempermainkan Sistem Demokrasi lah... Menghina Pengundi Kajang lah dan bla bla bla bla. Lu tak sedar ke kerana Sistem Demokrasi lah sampai membawa kepada LEMBU NFC duduk di Kondominium, lu sudah lupa ke Mak Ijat ke atau kerana lu terlalu banyak sangat Makan OTAK LEMBU NFC kot. Begini lah Mat Ijat gua rasa ada Baik nya lu Cermin dulu Muka lu tu sambil bawa LAMBANG UMNO yang ada Gambar KERIS TELANJANG tu ok. Kemudian lu tanya Cermin tu sama ada betul atau tidak apa yang lu cakap tu, kalau Cermin tu tak menjawap tak apa lu tinggalkan aje.

Cuma semasa lu hendak tidur lu cakap kat Laki lu begini "DARLING  DARLING KALAU DARLING TIDUR NANTI JANGAN MIMPI LAIN SELAIN DARI MIMPI I TAHU, KERANA YOU DULU DAPAT PROJEK LEMBU NFC LANGSUNG TAK CAKAP DENGAN I, SEDANGKAN I ADALAH SALAH SEORANG MENTERI KABINET DI MASA ITU YOU TAHU TAK DARLING. SAMPAI HATI YOU TAK CAKAP DENGAN YA"... kah kah kah... mulut kalau dah jenis LONGKANG beb mana ada rasa MALU, lu tengok aje Tindak Tanduk Umno and The Gang dari Pemimpin sampai lah ke Penchacai semua nya DUA KALI LIMA beb...  kah kah kah !.
hemmmmm..... kenapa umno and the gang takut sangat untuk menghadapi prk n.25 kajang beb, kerana dia tahu dia orang akan kalah kecuali dengan kuasa allah swt. pada hukum akal tak ada jalan umno/bn untuk menang walau keluar air mata darah sekali pun semasa merayu undi... kah kah kah... A B U.

2 comments:

lee said...

YIP KUM FOOK main politik di Kuil Buddha (SAMNAK SAMBODHI), dia tolak AJK yang siapa lawan dengan dia, AJK dari pengasas YIP KUM FOOK pun tolak, YIP KUM FOOK ni hati sangat fikirannya kotor dan jahat manusia.

YIP KUM FOOK sangat bodoh dan kurang pendidikan, kalau dia pandai, dia tak akan kacau dan menolak Ven. Phra Piya Dhammo keluar dari Kuil Buddha(SAMNAK SAMBODHI), jika dia cukup pandai, dia perlu menyemak dulu Ven. Phra Piya Dhammo ialah siapa dan dari mana?

Anda seorang peguam dan DATUK tak boleh berfikir dalam perkara biasa, ini amat memalukan kepada Sultan Selangor yang memberi gelar Datuk kepada anda, jika Sultan Selangor tahu perkara ini, Sultan Selangor mengambil kembali gelaran itu.

Seperti undang-undang bersekutu Malaysia mengetahui tentang anda menipu orang, mereka akan menutup pejabat peguam anda (YIP KUM FOOK & ASSOCIATES, Kuala Lumpur No. 2A & B, Jalan 53, Desa Jaya, Kepong, 52100, Kuala Lumpur, WP Kuala Lumpur), jika anda benar-benar belajar undang-undang, mungkin anda tidak melakukan (tak berani) membuat kejahatan seperti itu

Shared by Koh Eng Yong…. WAT MEH LIEW THAI BUDDHIST TEMPLE

sooo said...

不知廉耻!马华简直是禽兽集团!——转载:马华是反佛教!

刚才在偶然间,突然给我看到这样不仁义的事情。愤怒!咬牙切齿!涌上心头
身为佛教徒的我,这种事情对我而言,简直是如针毡肉。

马华,以及雪州联委会副主席拿督叶金福(YIP KUM FOOK),还算是人吗?

为了金钱和权力,出卖人民不打紧,反正丑态已经深入民心
现在还想打宗教的主意,谋取精神层次方面的利益和权力。

所谓唇亡齿寒,马华可以对佛教这样,也可以以同样的态度对待天主教、基督教、道教和其他非穆斯林的宗教团体。

所以,现在那个马华公会鸱唛区主席叶金福不是国会议员都这样了,以后有了权力还得了?
而那个蔡CD知道了这样的事情后,毫无谴责之意,依然让这件事情发生下去。
正所谓,看到杀人犯在杀人,你不去阻止和谴责的话,你和杀人犯还有什么差别?

为了更安宁的未来,在马华的良心泯起时,请马华基于人道主义这方面,请自我解散吧

Datuk YIP KUM FOOK (Lawyer) was destroyed Buddhist monk for removing the Buddhist monks from the Buddhist temple (SAMNAK SAMBODHI) in Taman Desa Jaya, Kepong, now the believers are boycotting the Temple; no one goes to the temple, because the temple will soon be closed

The last time we were members of the committee, when the more famous temple Datuk YIP KUM FOOK kicked our members out, this is very sad, please think about it and please research on the internet if you want to know more info

Sharing by Angis NG

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena