Friday 31 January 2014

Sesi penerangan isu PRK N25 di Yayasan An Nahdoh, Kubang Semang malan ini...oleh DSAI

Sabtu, 1 Februari 2014
Photo: Kajang Mu tunggu Aku g UNDI.. :3


Sesi penerangan isu PRK N25 (Kajang) oleh DS Anwar  di Yayasan An Nahdoh, Kubang Semang, 1 Feb, 9.00mlmSesi penerangan isu PRK N25
Photo: Pengumuman Khas: Satu sesi penerangan isu PRK N25 (Kajang) oleh DS Anwar Ibrahim akan diadakan di Yayasan An Nahdoh, Kubang Semang, Penanti malam esok (1 Feb) jam 9.00 malam.. seluruh penyokong dan pendokong Pakatan Rakyat dijemput hadir... Penyokong UMNO jangan menyemak..

Photo: Kenapa Anwar bertanding di Kajang?.. Ini penjelasan panjang lebar dari Pengarah Strategi PKR.. http://bit.ly/1nh1CRG

Pengumuman Khas: Satu sesi penerangan isu PRK N25 (Kajang) oleh DS Anwar Ibrahim akan diadakan di Yayasan An Nahdoh, Kubang Semang, Penanti malam esok (1 Feb) jam 9.00 malam.. seluruh penyokong dan pendokong Pakatan Rakyat dijemput hadir... Penyokong UMNO jangan menyemak..

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena